|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Education Research on Trial, Walters, Lareau, Ranis, (EDT) 9780415989893 Neu-,

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $92,13
Ca.CHF 82,60
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: NY, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 17. Jun und Di, 25. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315104705332
Zuletzt aktualisiert am 08. Mai. 2024 19:42:57 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
PublishedOn
2008-12-11
Title
Education Research On Trial: Policy Reform and the Call for Scie
ISBN
9780415989893
Subject Area
Education, Social Science
Publication Name
Education Research on Trial : Policy Reform and the Call for Scientific Rigor
Item Length
9.3 in
Publisher
Routledge
Subject
Methodology, General, Research
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Pamela B. Walters
Item Width
6.3 in
Item Weight
12.8 Oz
Number of Pages
256 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Read the author's commentary for the Teachers College Record here: http: //www.tcrecord.org/Content.asp?ContentID=15915 It is not an exaggeration to say that the field of education has been under attack. Many, particularly in Washington, D.C., have proclaimed the research to be shoddy. They have called for new "scientific" standards for research. Randomized control trials have been promoted. In many of these discussions, the only criterion is making a more rational and scientific approach to education research. Since the federal government plays a leadership role in defining the terms of education debates, this critique is important. It stands to radically reshape research and possibly school priorities in the future. The essays in this book take up this important topic. They offer critical insight into how this debate came to flourish. Some of the authors take issue with core assertions of the debate; other are sympathetic. Taken together, they help to broaden and deepen our understanding of the efforts to revamp the field of education research and, ultimately education. The chapters also discuss the factors that facilitate, and impede, research from having an impact on policy. Teaching and Learning Goals Include: -- helps illuminate the relationship between education research and policy --critically examines key assumptions of federal legislation particularly the call for scientific rigor in the No Child Left Behind Legislation --helps students understand the broader intellectual context of this crisis in education

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415989892
ISBN-13
9780415989893
eBay Product ID (ePID)
63596034

Product Key Features

Author
Pamela B. Walters
Publication Name
Education Research on Trial : Policy Reform and the Call for Scientific Rigor
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Methodology, General, Research
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
0.6 in
Item Width
6.3 in
Item Weight
12.8 Oz

Additional Product Features

LCCN
2008-031611
Lc Classification Number
Lb1028.25.U6e34 2008
Reviews
" As a whole, this book is insightful, thorough, and occasionally feisty." -- The Canadian Journal of Sociology, 2009
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 724498118
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% positive Bewertungen
1.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (514'038)

r***7 (147)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent
l***s (5973)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great item.
l***e (171)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
👍🏽