Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Was in Schulen funktioniert: Forschung in die Tat umsetzen von Marzano, Robert J., G
US $3,75
Ca.CHF 3,03
Artikelzustand:
“This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Tontitown, Arkansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 19. Aug und Sa, 23. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315766451912
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .”
- Book Title
- What Works in Schools: Translating Research into Action
- ISBN
- 9780871207173
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
0871207176
ISBN-13
9780871207173
eBay Product ID (ePID)
2416109
Product Key Features
Number of Pages
219 Pages
Publication Name
What Works in Schools : Translating Research Into Action
Language
English
Subject
Professional Development, Curricula, Counseling / Academic Development, Aims & Objectives, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2003
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
15.2 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2002-015522
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.2/001
Edition Description
Student edition
Synopsis
Schools can and do affect student achievement, and this book recommends specific-and attainable-action steps to implement successful strategies culled from the wealth of research data., Any school in the United States can operate at advanced levels of effectiveness--if it is willing to implement what is known about effective schooling. "If we follow the guidance offered from 35 years of research," says author Robert J. Marzano, "we can enter an era of unprecedented effectiveness for the public practice of education." In What Works in Schools: Translating Research into Action, Marzano synthesizes that research to provide clear and unequalled insight into the nature of schooling. Marzano defines the factors affecting student achievement and offers compelling answers to once-elusive questions: How can schools set academic goals that do not underestimate student potential? How critical are staff collegiality and professional development? Do all students have equal opportunity to learn, given current curriculum requirements? Supplemental versus required content-is there room for redefinition? What types of parental and community involvement make a real difference? What instructional strategies really work? What influence can an individual teacher have (as separate from the influence of the overall school)? How can teachers manage classrooms that promote positive student-and-teacher relationships? How can teachers structure their curricula to better sequence and pace content? Can teachers really overcome a student's negative home environment? How does an understanding of motivation theories help students and teachers overcome learning obstacles? What specific learning strategies can enhance learned intelligence and background knowledge? In each chapter, Marzano recommends specific-and attainable-action steps to implement successful strategies culled from the wealth of research data. Schools can and do affect student achievement. In his latest work, Marzano leads the way in establishing positive approaches that can make the long-held dream of effective public education a reality.
LC Classification Number
LB2822.82.M37 2003
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Once Upon a Time Books Inc
98,9% positive Bewertungen•966 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (469'024)
- i***d (548)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufDelivery was on time book was in good condition. I have bought from them several times always been very pleased
- 3***r (359)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThanks
- b***m (1654)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauf👍🏼
Noch mehr entdecken:
- Prüfungsvorbereitung Schule und Ausbildung,
- Klett Schule und Ausbildung,
- Schule und Ausbildung,
- Schule und Ausbildung Lehrerausgabe,
- Nora Roberts Belletristik-Bücher,
- Bücher über Schule Sachbuch,
- Robert Jordan Belletristik-Bücher,
- Klett Schule und Ausbildung Englisch,
- Schule und Ausbildung Wirtschaft,
- Französische Schule und Ausbildung auf Französisch