|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Was in Schulen funktioniert: Forschung in die Tat umsetzen von Marzano, Robert J., G

Once Upon a Time Books Inc
(336064)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $3,75
Ca.CHF 3,03
Artikelzustand:
Gut
This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Tontitown, Arkansas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 19. Aug und Sa, 23. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315766451912
Zuletzt aktualisiert am 13. Feb. 2025 16:01:58 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .”
Book Title
What Works in Schools: Translating Research into Action
ISBN
9780871207173

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
0871207176
ISBN-13
9780871207173
eBay Product ID (ePID)
2416109

Product Key Features

Number of Pages
219 Pages
Publication Name
What Works in Schools : Translating Research Into Action
Language
English
Subject
Professional Development, Curricula, Counseling / Academic Development, Aims & Objectives, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2003
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Robert J. Marzano
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
15.2 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2002-015522
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.2/001
Edition Description
Student edition
Synopsis
Schools can and do affect student achievement, and this book recommends specific-and attainable-action steps to implement successful strategies culled from the wealth of research data., Any school in the United States can operate at advanced levels of effectiveness--if it is willing to implement what is known about effective schooling. "If we follow the guidance offered from 35 years of research," says author Robert J. Marzano, "we can enter an era of unprecedented effectiveness for the public practice of education." In What Works in Schools: Translating Research into Action, Marzano synthesizes that research to provide clear and unequalled insight into the nature of schooling. Marzano defines the factors affecting student achievement and offers compelling answers to once-elusive questions: How can schools set academic goals that do not underestimate student potential? How critical are staff collegiality and professional development? Do all students have equal opportunity to learn, given current curriculum requirements? Supplemental versus required content-is there room for redefinition? What types of parental and community involvement make a real difference? What instructional strategies really work? What influence can an individual teacher have (as separate from the influence of the overall school)? How can teachers manage classrooms that promote positive student-and-teacher relationships? How can teachers structure their curricula to better sequence and pace content? Can teachers really overcome a student's negative home environment? How does an understanding of motivation theories help students and teachers overcome learning obstacles? What specific learning strategies can enhance learned intelligence and background knowledge? In each chapter, Marzano recommends specific-and attainable-action steps to implement successful strategies culled from the wealth of research data. Schools can and do affect student achievement. In his latest work, Marzano leads the way in establishing positive approaches that can make the long-held dream of effective public education a reality.
LC Classification Number
LB2822.82.M37 2003

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Once Upon a Time Books Inc

98,9% positive Bewertungen966 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 1998
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
We are a full-line, online bookseller. With our inventory of over 60,000 items, we aim to be your first stop on the internet for all of your used and out-of-print book buying needs. To help find the ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (469'024)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ