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Begeisterte Fans: Ein revolutionärer Ansatz für den Kundenservice von Ken Blanchard ~ Shel
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“Dust jacket is in Good condition. No markings.”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:315904650061
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Dust jacket is in Good condition. No markings.”
- ISBN
- 9780688123161
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990
Product Key Features
Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Customer Relations, Organizational Behavior, Management
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
"Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans., Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Archives Books Inc
100% positive Bewertungen•273 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (164'841)
- -***o (162)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent reference book on rare aircraft. Thanks!
- 3***a (7)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe package was torn badly, however the book was not damaged.
- k***a (439)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufArrived quickly and in great condition would recommend seller!
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