|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Worterkennung am Anfang Alphabetisierung Jamie Metsala Linnea Ehri 1998 PB

The Flying Pig Emporium
(1274)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $32,11
Ca.CHF 25,50
oder Preisvorschlag
Bisher US $34,90 (- 8%)Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
Artikelzustand:
Gut
Some visible age/wear on cover, corners and edges. Inside pages are clean, crisp and unmarked. ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Wilmington, Delaware, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 10. Jul und Di, 15. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:316394558196

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Some visible age/wear on cover, corners and edges. Inside pages are clean, crisp and unmarked. ...
Educational Level
Adult & Further Education
MPN
Does not apply
Level
Advanced
ISBN
9780805828993

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805828990
ISBN-13
9780805828993
eBay Product ID (ePID)
319259

Product Key Features

Number of Pages
416 Pages
Publication Name
Word Recognition in Beginning Literacy
Language
English
Publication Year
1998
Subject
Vocabulary, Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Reading Skills, General
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Author
Linnea C. Ehri
Format
Uk-B Format Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
23.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
97-040338
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
372.46/2
Table Of Content
Contents: Preface. Part I: Basic Processes in Beginning Word Recognition. L.C. Ehri, Grapheme-Phoneme Knowledge Is Essential for Learning to Read Words in English. U. Goswami, The Role of Analogies in the Development of Word Recognition. S.A. Stahl, B. Murray, Issues Involved in Defining Phonological Awareness and Its Relation to Early Reading. J.L. Metsala, A.C. Walley, Spoken Vocabulary Growth and the Segmental Restructuring of Lexical Representations: Precursors to Phonemic Awareness and Early Reading Ability. G.D.A. Brown, The Endpoint of Skilled Word Recognition: The ROAR Model. Part II: Processes and Instruction for Disabled Readers. L.S. Siegel, Phonological Processing Deficits and Reading Disabilities. J.K. Torgesen, S.R. Burgess, Consistency of Reading-Related Phonological Processes Throughout Early Childhood: Evidence From Longitudinal-Correlational and Instructional Studies. B.W. Wise, R.K. Olson, J. Ring, M. Johnson, Interactive Computer Support for Improving Phonological Skills. I.W. Gaskins, A Beginning Literacy Program for At-Risk and Delayed Readers. Part III: Word Recognition in Context. A.E. Cunningham, K.E. Stanovich, The Impact of Print Exposure on Word Recognition. L. Baker, S. Fernandez-Fein, D. Scher, H. Williams, Home Experiences Related to the Development of Word Recognition. R. Treiman, Why Spelling? The Benefits of Incorporating Spelling Into Beginning Reading Instruction. R. Calfee, Phonics and Phonemes: Learning to Decode and Spell in a Literature-Based Program. D.H. Tracey, L.M. Morrow, Motivating Contexts for Young Children's Literacy Development: Implications for Word Recognition. M. Pressley, R. Wharton-McDonald, J. Mistretta, Effective Beginning Literacy Instruction: Dialectial, Scaffolded, and Contextualized.
Synopsis
This volume brings together reading and literacy experts from education and psychology in an examination of issues impacting early reading success and failure. For students and researchers in literacy and educators alike., This edited volume grew out of a conference that brought together beginning reading experts from the fields of education and the psychology of reading and reading disabilities so that they could present and discuss their research findings and theories about how children learn to read words, instructional contexts that facilitate this learning, background experiences prior to formal schooling that contribute, and sources of difficulty in disabled readers. The chapters bring a variety of perspectives to bear on a single cluster of problems involving the acquisition of word reading ability. It is the editors' keen hope that the insights and findings of the research reported here will influence and become incorporated into the development of practicable, classroom-based instructional programs that succeed in improving children's ability to become skilled readers. Furthermore, they hope that these insights and findings will become incorporated into the working knowledge that teachers apply when they teach their students to read, and into further research on reading acquisition.
LC Classification Number
LB1050.44.W67 1998

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

The Flying Pig Emporium

99,8% positive Bewertungen3.4 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2021
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to our emporium! We are a husband & wife team who have a passion for bringing new life to treasures that might otherwise get lost to a landfill. We value quality, creativity & variety, and ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'290)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ