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Business Information: Needs and Strategies by Eileen Abels and Deborah Klein
US $10,99
Ca.CHF 8,93
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:316895099031
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- EAN
- 9780123694874
- ISBN
- 9780123694874
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
0123694876
ISBN-13
9780123694874
eBay Product ID (ePID)
69565126
Product Key Features
Number of Pages
420 Pages
Language
English
Publication Name
Business Information Needs and Strategies
Subject
Information Management, Management
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Library and Information Science Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
31
Volume Number
Vol. 31
Synopsis
Presents an understanding of business information in the context of those who seek business information. This book contains information-seeking behavior that includes the underlying information needs that drive one to seek information, and the types of information used to resolve information needs., The primary objective of this book is to provide an understanding of business information in the context of those who seek business information. Information-seeking behavior includes the underlying information needs that drive one to seek information, the types of information used to resolve information needs, the types of resources that contain the needed information, the channels used to secure that information, and effective strategies to locate the needed information.The reason for this approach is that effective business research depends upon the ability to identify the type of information that can be used to resolve a specific business problem rather than by depending on specific resources. Every organization will have access to different collections of resources and information services based on such factors as type of work and budget, among other things. Although there may be some resources that are considered 'better' than others, it is usually possible to find similar, if not identical, information in a variety of resources.Another reason for this approach is that the particular resources are constantly changing. In recent years, there have been numerous mergers among information producers, publishers, and vendors. We have seen a migration from print to electronic, specifically to web access. The tension between free and fee has heightened. Specific sources available today may not be available tomorrow and many will be altered or adapted with different limits placed upon their accessibility. But knowing the type of information needed to resolve a given problem and the strategies that lead quickly to the information enables both information seekers and information professional to find appropriate information even under such prospective changes in the range of source options open in the future.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Blue Frog Provisions
98,1% positive Bewertungen•322 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (98)
- v***6 (1973)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent seller. Highly recommended. Thank you from a satisfied customer.
- 1***o (3181)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect, Love it. Now i have three. Thank you
- w***y (663)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAwesome, book in excellent shape, shipped well. So pleased to have this. Great value for a life changing book. A++++
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