Dieses Angebot wurde verkauft am Do, 18. Sep um 03:54.
Perfekte Sätze zur Dokumentation von Leistungsproblemen der Mitarbeiter (perfekte Sätze S
Verkauft
Perfekte Sätze zur Dokumentation von Leistungsproblemen der Mitarbeiter (perfekte Sätze S
US $3,75US $3,75
Fr, 19. Sep, 03:54Fr, 19. Sep, 03:54

Perfekte Sätze zur Dokumentation von Leistungsproblemen der Mitarbeiter (perfekte Sätze S

Once Upon a Time Books Inc
(344070)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $3,75
Ca.CHF 2,98
Artikelzustand:
Sehr gut
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Tontitown, Arkansas, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Mi, 8. Okt und Sa, 11. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:317046988994
    Zuletzt aktualisiert am 06. Aug. 2025 12:57:57 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
    ISBN
    9780071454070
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Mcgraw-Hill Education
    ISBN-10
    0071454071
    ISBN-13
    9780071454070
    eBay Product ID (ePID)
    45014540

    Product Key Features

    Book Title
    Perfect Phrases for Documenting Employee Performance Problems
    Number of Pages
    144 Pages
    Language
    English
    Publication Year
    2005
    Topic
    Training, Human Resources & Personnel Management, Motivational, General
    Genre
    Business & Economics
    Author
    Anne Bruce
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    0.3 in
    Item Weight
    4.7 Oz
    Item Length
    8 in
    Item Width
    5.1 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    LCCN
    2005-620732
    Dewey Edition
    22
    Dewey Decimal
    658.3125014
    Synopsis
    Whether it's interviewing for a job, evaluating employee performance, setting goals for the future, or keeping customers happy, the Perfect Phrases series has the tools for precise, effective business communication. Distilling complex ideas into specific phrases that diplomatically and honestly depict the concepts at hand, this invaluable series provides: Ways to enhance customer service in any business Dialogues and scripts to practice interactions with customers or employees--tailorable to any industry or company culture The best answers to a wide range of interview questions Tips for documenting performance issues and conducting face-to-face reviews This quick-reference tool is perfect for managers who need to find effective ways to document performance problems and then be able to offer practical, helpful feedback to those individuals., Whether it's interviewing for a job, evaluating employee performance, setting goals for the future, or keeping customers happy, the Perfect Phrases series has the tools for precise, effective business communication., Perfect Phrases for Documenting Employee Performance Problems will be an easy access guide to help managers identify performance issues and prepare concise documentation of those problems. This quick-reference tool is perfect for new managers who need to find effective ways to document performance problems and then be able to offer practical, helpful feedback to those individuals. The book covers a wide variety of performance issues including: Communication Skills Punctuality Decision Making Empowerment and Delegation Technical Skill Development People Skills and Relationship-building Coaching Others Customer Care Attitude Handling Personal Problems Creativity and Innovation Meeting Deadlines Leadership Skills Negotiation Skills Appearance Self-esteem and Confidence Efficient Use of Time Problem Solving and Conflict Resolution Teamwork Emotional Intelligence Overall Productivity Loyalty Resistance to Change Project Management Safety Goal Setting Motivation and Morale Building Common Sense and Good Judgment Personal Growth and Development Professional Growth and Intentional Learning
    LC Classification Number
    HF5549.5.P35

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Once Upon a Time Books Inc

    99% positive Bewertungen980 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Sep 1998
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    We are a full-line, online bookseller. With our inventory of over 60,000 items, we aim to be your first stop on the internet for all of your used and out-of-print book buying needs. To help find the ...
    Mehr anzeigen
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Beliebte Kategorien in diesem Shop

    Verkäuferbewertungen (479'219)

    Alle Bewertungen ansehen