|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Schreibbewertung neu erfinden: Von Skalen zu Geschichten von Maja Wilson - Newkirk

JT Enterportals
(279)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $17,76
Ca.CHF 14,07
Artikelzustand:
Akzeptabel
(See Photos) It has some underlining and markings in the text. The cover has some minor shelf wear. ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Naples, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 26. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:317091454782
Zuletzt aktualisiert am 23. Jul. 2025 15:24:45 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“(See Photos) It has some underlining and markings in the text. The cover has some minor shelf wear. ...
Book Title
Reimagining Writing Assessment: From Scales to Stories
Narrative Type
Assessment
Genre
N/A
Topic
Assessment
Intended Audience
N/A
ISBN
9780325074788

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
032507478X
ISBN-13
9780325074788
eBay Product ID (ePID)
9038298832

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
176 Pages
Publication Name
Reimagining Writing Assessment : from Scales to Stories
Language
English
Publication Year
2017
Subject
Testing & Measurement
Type
Study Guide
Subject Area
Education
Author
Maja Wilson
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
8.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2017-038345
Grade From
Kindergarten
Grade To
Twelfth Grade
Synopsis
"This book is for teachers who want to honor their students' experiences as writers and readers--and their own." --Maja Wilson In Reimagining Writing Assessment,Maja Wilson shows us that by replacing the scales embedded in rubrics with new tools--an array of interpretive lenses designed to observe and describe growth--we can create healthier readers and writers who are more proficient in the long run and more motivated to read and write. She reminds us that "assess" in its Latin derivation means "sit beside." In this book she models new ways of "sitting beside," listening to student stories of the writing, respecting the writer's intentions, and telling stories of our reading. Taking the form of conversations, Maja's new definition of writing assessment is not an outcome or final evaluation: it is an ongoing process in which writers and readers make meaning from texts and attempts, from intentions and effects. In this process, teachers come to understand how to teach and talk with each student about writing differently. And students learn to understand and take control of their own development as decision-makers., "This book is for teachers who want to honor their students' experiences as writers and readers--and their own." --Maja Wilson In Reimagining Writing Assessment, Maja Wilson shows us that by replacing the scales embedded in rubrics with new tools--an array of interpretive lenses designed to observe and describe growth--we can create healthier readers and writers who are more proficient in the long run and more motivated to read and write. She reminds us that "assess" in its Latin derivation means "sit beside." In this book she models new ways of "sitting beside," listening to student stories of the writing, respecting the writer's intentions, and telling stories of our reading. Taking the form of conversations, Maja's new definition of writing assessment is not an outcome or final evaluation: it is an ongoing process in which writers and readers make meaning from texts and attempts, from intentions and effects. In this process, teachers come to understand how to teach and talk with each student about writing differently. And students learn to understand and take control of their own development as decision-makers., "This book is for teachers who want to honor their students' experiences as writers and readers-and their own." -Maja Wilson In Reimagining Writing Assessment, Maja Wilson shows us that by replacing the scales embedded in rubrics with new tools--an array of interpretive lenses designed to observe and describe growth-we can create healthier readers and writers who are more proficient in the long run and more motivated to read and write. She reminds us that "assess" in its Latin derivation means "sit beside." In this book she models new ways of "sitting beside," listening to student stories of the writing, respecting the writer's intentions, and telling stories of our reading. Taking the form of conversations, Maja's new definition of writing assessment is not an outcome or final evaluation: it is an ongoing process in which writers and readers make meaning from texts and attempts, from intentions and effects. In this process, teachers come to understand how to teach and talk with each student about writing differently. And students learn to understand and take control of their own development as decision-makers.
LC Classification Number
LB1576.W48886 2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

JT Enterportals

99,6% positive Bewertungen883 Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2024
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Books, Media, Tools and other things I find in Western, NY.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (267)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ