Target: 20 Years of Design for All: How Target Revolutionized Accessible Design

chunkyflips
(475)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $12,99
Ca.CHF 10,30
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
US $5,22 (ca. CHF 4,14) USPS Media MailTM.
Standort: Utica, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 24. Okt und Fr, 31. Okt bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:324406429419
Zuletzt aktualisiert am 23. Aug. 2024 09:20:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Subject
Architecture & Design
ISBN-13
9780847867363
ISBN
9780847867363
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
ISBN-10
0847867366
ISBN-13
9780847867363
eBay Product ID (ePID)
7038724965

Product Key Features

Book Title
Target: 20 Years of Design for All : How Target Revolutionized Accessible Design
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Interior Design / General, Decorating, Fashion & Accessories, General
Publication Year
2019
Illustrator
Yes
Genre
Design, Architecture, House & Home, Business & Economics
Author
Target
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
77 Oz
Item Length
11.7 in
Item Width
9.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-938315
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
381.1410973
Synopsis
Target sparked the democratization of design two decades ago, as the first retailer to forge partnerships with well-known and emerging designers to offer high style without the high price tag. This idea altered the fashion and style landscape forever--and became a retail game changer. Now readers can discover the inside story from those who were there--the designers, photographers, creators, superfans, and, of course, the Target guests. For 20 years, Target's design partnerships have made a mark on culture at large, with the retailer's brand promise of "Expect More. Pay Less." embracing the belief that design should be accessible, too. At the center of Design for All are the designers -- offering exclusive collections in stores or at another Target first, the pop-up shop. From Michael Graves to Isaac Mizrahi, John Paul Gaultier to Philippe Starck, Jason Wu, Alexander McQueen, Gwen Stefani and more, Target has collaborated with more than 180 designers throughout the past two decades. And this book covers it all with new glimpses behind some of the most iconic collections including Missoni, Stephen Sprouse, and Lily Pulitzer. Target: 20 Years of Design for All is the definitive tale of Target's impact on culture and retail with page after page recounting every one of those memorable years. Through beautiful photographs, advertising stills, sketches, and interviews with designers, influencers and Target insiders, this book offers everything readers love about Target. It's chic and approachable. Stylish and inclusive. With surprises around every corner.
LC Classification Number
HF5465

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

chunkyflips

100% positive Bewertungen1.3 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Two moms shopping & flipping part time while trying to balance work, marriage, and motherhood.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.2
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (447)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • d***i (151)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item was as described. No issue with it at all. Somewhat slow to ship, but faster shipping than usual. However, overall actual delivery slower than average. Ordered on 8/29 in the am and delivered on 9/8
  • e***e (1020)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item as described. Quick shipping.
  • d***d (1433)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great deal, Item as described, fast shipping, thank you!