Grundlegende Marketingforschung (mit Qualtrics, 1 Begriff (6 Monate) gedruckte Zugangskarte

One Planet Books
(30309)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $54,54
Ca.CHF 43,40
Artikelzustand:
Neuwertig
Mehr als 10 verfügbar7 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Beliebter Artikel. Schon 7 verkauft.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 8. Okt und Di, 14. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:325569686330
Zuletzt aktualisiert am 04. Okt. 2025 08:56:23 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Book Title
Basic Marketing Research (with Qualtrics, 1 term (6 months) Print
ISBN
9781337100298
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1337100293
ISBN-13
9781337100298
eBay Product ID (ePID)
236796288

Product Key Features

Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Basic Marketing Research (With Qualtrics, 1 Term (6 Months) Printed Access Card)
Publication Year
2017
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
26.5 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.83
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with "Big Data". 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Synopsis
BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.
LC Classification Number
HF5415.2

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

One Planet Books

99,3% positive Bewertungen240 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2012
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (44'810)

Alle Bewertungen ansehen