Science Education And Student Diversity : Synthesis And Research Agenda, Pape...

huskerdan007
(292)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $19,99
Ca.CHF 15,87
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,97 (ca. CHF 4,74) USPS Media MailTM.
Standort: Malcolm, Nebraska, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Nov und Sa, 29. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:333814392379
Zuletzt aktualisiert am 15. Jan. 2021 14:03:33 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Topic
Science
ISBN
9780521676878
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521676878
ISBN-13
9780521676878
eBay Product ID (ePID)
48630970

Product Key Features

Number of Pages
212 Pages
Language
English
Publication Name
Science Education and Student Diversity : Synthesis and Research Agenda
Subject
Educational Psychology, General
Publication Year
2006
Type
Textbook
Subject Area
Science, Education, Psychology
Author
Okhee Lee, Aurolyn Luykx
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
10.9 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2006-009562
Dewey Edition
22
Reviews
"...One will find Lee and Luykx's comprehensive, fair-minded, and yet critical review of the many research studies in this volume refreshing and hopeful...Science Education and Student Diversity is a valuable contribution to the research community's effort." --Joseph L. Polman, PsycCRITIQUES [April 18, 2007, Vol. 52, Release 16, Article 9]
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
507/.1073
Table Of Content
Preface; Introduction; Part I. Conceptual Grounding and Policy Context: 1. Student diversity and science outcomes; 2. Conceptual frameworks and educational policies; Part II. Student Learning and Classroom Practices: 3. Students and science learning; 4. Science curriculum; 5. Science instruction; 6. Science assessment; Part III. Creating Equitable Learning Environments: 7. Teacher education; 8. School organization and educational policies; 9. School and home/community connections; Part IV. Conclusions and a Research Agenda: 10. Conclusions; 11. Research agenda; Appendix: Method for research synthesis; References.
Synopsis
The achievement gaps in science and the under-representation of minorities in science-related fields have long been a concern of the nation. This book examines the roots of this problem by providing a comprehensive, 'state of the field' analysis and synthesis of current research on science education for minority students. Research from a range of theoretical and methodological perspectives is brought to bear on the question of how and why our nation's schools have failed to provide equitable learning opportunities with all students in science education. From this wealth of investigative data, the authors propose a research agenda for the field of science education - identifying strengths and weaknesses in the literature to date as well as the most urgent priorities for those committed to the goals of equity and excellence in science education., The achievement gaps in science and the under-representation of minorities in science-related fields have long been a concern of the nation. This book examines the roots of this problem by providing a comprehensive, 'state of the field' analysis and synthesis of current research on science education for minority students.
LC Classification Number
Q183.3.A1

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

huskerdan007

100% positive Bewertungen166 Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 1999
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (72)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • w***s (10)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping, great packaging. Thank you so SO much!
  • n***t (12407)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Fine packing fast shipping- Thank You
  • t***l (3)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    good