|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing Management Global Edition 16. Aufl. 16e von Philip Kotler, Kevin Keller

Artikelzustand:
Neu
Mehr als 10 verfügbar / 8 verkauft
Preis:
US $50,85
Ca.CHF 45,45
Versand:
US $3,99 (ca. CHF 3,57) Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Marlton, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 28. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:334270612124
Zuletzt aktualisiert am 24. Jun. 2024 13:50:54 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Narrative Type
Nonfiction
Country/Region of Manufacture
United States
Type
Textbook
Features
International Edition
Original Language
English
Book Series
Marketing Management, Global Edition
Intended Audience
Young Adults
International-ISBN
9781292404813
Subject
Education
Product-Type
INTERNATIONAL GLOBAL EDITION
Cover-Design
May Differ from Original Picture
Packaging
Shrinkwrapped - Box Packed
Contents
Same as US Edition
Shipping
FAST 3 to 5 Business Day Service on Expedited Opt.
ISBN
9780135887158
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Marketing Management
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
Publisher
Pearson Education
Genre
Business & Economics
Topic
Commerce
Edition
16
Number of Pages
608 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0135887151
ISBN-13
9780135887158
eBay Product ID (ePID)
18050032018

Product Key Features

Edition
16
Topic
Commerce
Publication Year
2021
Book Title
Marketing Management
Number of Pages
608 Pages
Language
English
Genre
Business & Economics
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
Format
Hardcover

Additional Product Features

LCCN
2021-016494
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT Defining Marketing for the New Realities Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET Analyzing Consumer Markets Analyzing Business Markets Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY Identifying Market Segments and Target Customers Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE Designing and Managing Products Designing and Managing Services Building Strong Brands Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE Managing Marketing Communications Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age Personal Selling and Direct Marketing PART 6: DELIVERING VALUE Designing and Managing Distribution Channels Managing Retailing PART 7: MANAGING GROWTH Driving Growth in Competitive Markets Developing New Market Offerings Building Customer Loyalty Tapping into Global Markets Socially Responsible Marketing
Synopsis
This print textbook is available for students to rent for their classes. The Pearson print rental program provides students with affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management student The world of marketing is changing every day -- and in order for students to have a competitive edge, they need a text that reflects the best and most recent marketing theory and practices. Marketing Management collectively uses a managerial orientation, an analytical approach, a multidisciplinary perspective, universal applications, and balanced coverage to distinguish it from all other marketing management texts out there. Unsurpassed in its breadth, depth, and relevance, the 16th Edition features a streamlined organization of the content, updated material, and new examples that reflect the very latest market developments. After reading this landmark text, students will be armed with the knowledge and tools to succeed in the new market environment around them.
LC Classification Number
HF5415.13.K64 2022
Copyright Date
2022
ebay_catalog_id
4

Artikelbeschreibung des Verkäufers

dunkin_bookstore

dunkin_bookstore

98,8% positive Bewertungen
178 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (37'071)

e***r (77)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast delivery
r***r (67)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
The books are in excellent condition! Handled with care!
t***t (5443)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Looks good.❤️