Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Design Thinking Research: Design Thinking Grundlagen machen Christoph Meinel
US $49,69
Ca.CHF 39,65
Artikelzustand:
“Very Nice Looking Book, X-Library Copy. Very Very Useable. If you have any questions please feel ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Roswell, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 1. Okt und Sa, 4. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:334855421145
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- ISBN
- 9783319196404
- EAN
- 9783319196404
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319196405
ISBN-13
9783319196404
eBay Product ID (ePID)
211827443
Product Key Features
Number of Pages
VIII, 290 Pages
Language
English
Publication Name
Design Thinking Research : Making Design Thinking Foundational
Subject
Management Information Systems, Creative Ability, General, Information Management, Management
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Technology & Engineering, Psychology, Business & Economics
Series
Understanding Innovation Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
202.4 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
601.9
Table Of Content
Part I: Tools and Techniques for Improved Team Interaction.- Part II: Creativity and Creative Confidence.- Part III: Measuring Design Thinking.- Part IV: Documentation and Information Transfer in Design Thinking Processes.
Synopsis
This book summarizes the results of Design Thinking Research carried out at Stanford University in Palo Alto, California, USA and Hasso Plattner Institute in Potsdam, Germany. The authors offer readers a closer look at Design Thinking with its processes of innovations and methods. The contents of the articles range from how to design ideas, methods and technologies via creativity experiments and wicked problem solutions, to creative collaboration in the real world and the connectivity of designers and engineers. But the topics go beyond this in their detailed exploration of design thinking and its use in IT systems engineering fields and even from a management perspective. The authors show how these methods and strategies work in companies, introduce new technologies and their functions and demonstrate how Design Thinking can influence as diverse a topic area as marriage. Furthermore, we see how special design thinking use functions in solving wicked problems in complex fields. Thinking and creating innovations are basically and inherently human - so is Design Thinking. Due to this, Design Thinking is not only a factual matter or a result of special courses nor of being gifted or trained: it's a way of dealing with our environment and improving techniques, technologies and life.
LC Classification Number
HF54.5-54.56
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Books-Galore
99,5% positive Bewertungen•74 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (43'994)
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder completed successfully—tracked and on time
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Monatliche Zeitschriften Design,
- Englische Zeitschriften Design,
- Deutsche Zeitschriften Design,
- Italienische Zeitschriften Design,
- Deutsche zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Deutsche Bücher über Design Sachbuch,
- Bücher mit Kunst- & Kultur-Genre Sachbuch Design