|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Entsaften der Orange: Verwandeln Sie Kreativität in ein kraftvolles Geschäft von Pat Fallon HC

Regroovablebooks
(43719)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $6,00
Ca.CHF 4,91
Artikelzustand:
Sehr gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Abholung:
Kostenlose Abholung in Woburn, Massachusetts, USA.
Versand:
US $4,40 (ca. CHF 3,60) USPS Media MailTM.
Standort: Woburn, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Jun und Mi, 2. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335291137170

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9781591399278

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1591399270
ISBN-13
9781591399278
eBay Product ID (ePID)
50872086

Product Key Features

Book Title
Juicing the Orange : How to Turn Creativity Into a Powerful Business Advantage
Number of Pages
228 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
Marketing / General, Personal Success
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Fred Senn, Pat Fallon
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
19.2 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
6.6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2005-036310
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.802
Synopsis
Too many companies think creativity means throwing money into marketing efforts and giving lip service to "out of the box" thinking. But such efforts rarely have a positive impact on the bottom line. Pat Fallon and Fred Senn argue that leaders have more creativity within their organizations than they realize--but they inadvertently stifle it or channel it in ineffective ways. Juicing the Orange outlines a disciplined approach to building creativity actively into the organizational culture and leveraging that creativity into campaigns that deliver measurable results. Drawing from 25 years of successful marketing and acclaimed, award-winning work, the authors show that bankable, creative ideas come from zeroing in on the one key business problem that must be solved and then rigorously unearthing insights that will lead to a spectacular solution. Behind-the-scenes stories of successful and failed campaigns for companies in diverse industries reveal the core secrets of training for creativity: develop a proprietary brand emotion, offer big ideas without a big budget, and get customers to seek out your message. Illustrating the link between creativity and profits, Juicing the Orange helps industry players measure their success at the cash register., Drawing from 25 years of successful marketing and acclaimed, award-winning work, the authors show that bankable, creative ideas come from zeroing in on the one key business problem that must be solved and then rigorously unearthing insights that will lead to a spectacular solution., Too many companies think creativity means throwing money into marketing efforts and giving lip service to out of the box thinking. But such efforts rarely have a positive impact on the bottom line. Pat Fallon and Fred Senn argue that leaders have more creativity within their organizations than they realize--but they inadvertently stifle it or channel it in ineffective ways. Juicing the Orange outlines a disciplined approach to building creativity actively into the organizational culture and leveraging that creativity into campaigns that deliver measurable results. Drawing from 25 years of successful marketing and acclaimed, award-winning work, the authors show that bankable, creative ideas come from zeroing in on the one key business problem that must be solved and then rigorously unearthing insights that will lead to a spectacular solution. Behind-the-scenes stories of successful and failed campaigns for companies in diverse industries reveal the core secrets of training for creativity: develop a proprietary brand emotion, offer big ideas without a big budget, and get customers to seek out your message. Illustrating the link between creativity and profits, Juicing the Orange helps industry players measure their success at the cash register.
LC Classification Number
HF5415.F27 2006

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Regroovablebooks

95,9% positive Bewertungen93 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 1999
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Books, books and more books! I am an avid collector and have been selling on Ebay for many years. Signed books, First Editions, ARC, Journals, Textbooks, Hardcovers, Paperbacks, Rare books and much ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (45'980)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ