Product Design for the Web : Principles of Designing and Releasing Web Products

Crafty Clark's Collection
(2288)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $23,00
Ca.CHF 18,60
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
US $7,97 (ca. CHF 6,44) USPS Ground Advantage®.
Standort: Joplin, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Nov und Mi, 3. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335398356891
Zuletzt aktualisiert am 30. Mai. 2025 20:19:02 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9780321929037
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0321929039
ISBN-13
9780321929037
eBay Product ID (ePID)
166522612

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Publication Name
Product Design for the Web : Principles of Designing and Releasing Web Products
Language
English
Subject
Web / Design
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Author
Randy J. Hunt
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
17.2 Oz
Item Length
8.8 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
006.7
Table Of Content
Foreword Introduction Section 1: On Product Design. Chapter 1: What Is Product Design? Chapter 2: The Jobs To Be Done.Section 2: Think Like A Product Designer. Chapter 3: Story first.Chapter 4: No dead ends. Chapter 5: Feedback loops. Chapter 6: Remember the invisible features.Chapter 7: Effective over clever.Chapter 8: Carrots, not sticks.Chapter 9: Ship early. Ship often.Chapter 10: Rinse and repeat.Chapter 11: People matter most.Chapter 12: The product is never done. Section 3: Get it built. Chapter 13: Change and happiness. Chapter 14: The design process.Chapter 15: Use whatever works.Chapter 16: Listen and Learn.Chapter 17: Design Together.
Synopsis
Web designers are no longer just web designers. To create a successful web product that's as large as Etsy, Facebook, Twitter, or Pinterest-or even as small as a tiny app-you need to know more than just HTML and CSS. You need to understand how to create meaningful online experiences so that users want to come back again and again. In other words, you have to stop thinking like a web designer or a visual designer or a UX designer or an interaction designer and start thinking like a product designer. In this breakthrough introduction to modern product design, Etsy Creative Director Randy Hunt explains the skills, processes, types of tools, and recommended workflows for creating world-class web products. After reading this book, you'll have a complete understanding of what product design really is and you'll be equipped with the best practices necessary for building your own successful online products., Web designers are no longer just web designers. To create a successful web product that's as large as Etsy, Facebook, Twitter, or Pinterest-or even as small as a tiny app-you need to know more than just HTML and CSS. You need to understand how to create meaningful online experiences so that users want to come back again and again.In other words, you have to stop thinking like a web designer or a visual designer or a UX designer or an interaction designer and start thinking like a product designer.In this breakthrough introduction to modern product design, Etsy Creative Director Randy Hunt explains the skills, processes, types of tools, and recommended workflows for creating world-class web products. After reading this book, you'll have a complete understanding of what product design really is and you'll be equipped with the best practices necessary for building your own successful online products.
LC Classification Number
TK5105.888

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Crafty Clark's Collection

99,7% positive Bewertungen5.6 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2010
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Welcome to Crafty Clark's Collection!At Crafty Clark's Collection, we offer a curated selection of high-quality men's and women's clothing and stylish shoes for every occasion. Our collection includes ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (2'177)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ