|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht mehr vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Strategisches Management und Wettbewerbsvorteil 5E von BarneyPaperback

dunkin_bookstore
(36899)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $29,07
Ca.CHF 23,31
Artikelzustand:
Neu
Nicht mehr vorrätig6 verkauft
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Wayne, NJ, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 23. Jul und Di, 29. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335467701388
Zuletzt aktualisiert am 01. Mai. 2025 15:29:15 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Genre
EDUCATIONAL
Original Language
ENGLISH
Edition
5th;
Intended Audience
YOUNG ADULTS
ISBN
9780133127409

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133127400
ISBN-13
9780133127409
eBay Product ID (ePID)
211638324

Product Key Features

Number of Pages
592 Pages
Publication Name
Strategic Management and Competitive Advantage
Language
English
Publication Year
2014
Subject
Industrial Management, Commerce, Strategic Planning
Type
Textbook
Author
Jay B. Barney, William S. Hesterly
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
41.3 Oz
Item Length
10.3 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2014-001795
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.4/012
Table Of Content
Brief Contents Part 1: THE TOOLS of STRATEGIC ANALYSIS CHAPTER 1: What Is Strategy and the Strategic Management Process? 2 CHAPTER 2: Evaluating a Firm's External Environment 28 CHAPTER 3: Evaluating a Firm's Internal Capabilities 64indows User End-of-Part 1 Cases PC 1-1 Part 2: BUSINESS-LEVEL STRATEGIES CHAPTER 4: Cost Leadership 102 CHAPTER 5: Product Differentiation 130 End-of-Part 2 Cases PC 2-1 Part 3: CORPORATE STRATEGIES CHAPTER 6: Vertical Integration 162 CHAPTER 7: Corporate Diversification 188 CHAPTER 8: Organizing to Implement Corporate Diversification 220 CHAPTER 9: Strategic Alliances 248 CHAPTER 10: Mergers and Acquisitions 276 CHAPTER 11: International Strategies 306 End-of-Part 3 Cases PC 3-1 Appendix: Analyzing Cases and Preparing for Class Discussions 343 Glossary 347 Company Index 355 Name Index 359 Subject Index
Synopsis
For courses in strategy and strategic management. Core strategic management concepts without the excess. Just the essentials, Strategic Management and Competitive Advantage strips out excess by only presenting material that answers the question: does this concept help readers analyze real business situations? This carefully crafted approach provides readers with all the tools necessary for strategic analysis. Teaching and Learning Experience This program will provide a better teaching and learning experience--for you and your students. Here's how: Improve Results with MyManagementLab: MyManagementLab delivers proven results in helping students succeed and provides engaging experiences that personalize learning. Help Students Develop Critical Thinking Skills: Proven pedagogy geared towards ensuring students grasp the concepts. Present Specific Issues in a Flexible Format: Each chapter has four short sections that present specific issues in more depth, allowing the professor and the student to adapt the text to their particular needs. This package contains: 0133127400 / 9780133127409: Strategic Management and Competitive Advantage, 5e 0133113000 / 9780133113006 NEW MyManagementLab with Pearson eText Standalone Access Card for Strategic Management and Competitive Advantage, 5e
LC Classification Number
HD30.28.B36834 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

dunkin_bookstore

99,4% positive Bewertungen193 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2014
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
📚 Dunkin Bookstore - Your Ultimate Book Destination! 📖🌟 Welcome to Dunkin Bookstore! 🌟Where every page turns into a new adventure!🔹 A Treasure Trove of BooksLooking for bestsellers, classics, or ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (39'767)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    • u***1 (9386)- Bewertung vom Käufer.
      Letzte 6 Monate
      Bestätigter Kauf
      A+ Seller. Super Fast Shipping
    Alle Bewertungen ansehen