LEHREN UND LERNEN SPRACHKUNST AUS VERSCHIEDENEN Von Stacy A Griffin TOP

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
ZUBER
(274678)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $66,49
Ca.CHF 52,89
Artikelzustand:
Sehr gut
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 26. Sep und Do, 2. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335909119636
Zuletzt aktualisiert am 14. Jun. 2025 03:17:34 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
1516538641
Book Title
Teaching and Learning Language Arts from a Diverse Perspective:
ISBN
9781516538645
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cognella, Inc.
ISBN-10
1516538641
ISBN-13
9781516538645
eBay Product ID (ePID)
16038547712

Product Key Features

Number of Pages
448 Pages
Language
English
Publication Name
Teaching and Learning Language Arts from a Diverse Perspective : an Anthology
Publication Year
2018
Subject
General
Type
Textbook
Subject Area
Social Science
Author
Stacy a Griffin
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
30.7 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Teaching and Learning Language Arts from a Diverse Perspective: An Anthology introduces future educators to theories, instructional strategies, and student activities to help them effectively prepare to teach English language arts. With a focus on inclusivity, the author introduces readers to specific populations of learners and provides them with teaching approaches that support special and exceptional groups of students. Throughout 10 chapters, readers learn how to create a culture of learning within a classroom, how to successfully work with English Language Learners, foundational knowledge about spectrum disorders, and how to serve students with emotional disturbances. Additional chapters address how to facilitate academic and social achievement for students with hearing loss, speech and language impairments, and mild or moderate intellectual disabilities. The book closes with a chapter dedicated to the successful instruction of gifted and talented students. Through engaging activities and informative passages, readers are challenged to define their teaching philosophy and connect instructional theory to practice. Teaching and Learning Language Arts from a Diverse Perspective is an enlightening and engaging anthology for courses in language arts education., Teaching and Learning Language Arts from a Diverse Perspective: An Anthology introduces future educators to theories, instructional strategies, and student activities to help them effectively prepare to teach English language arts. With a focus on inclusivity, the author introduces readers to specific populations of learners and provides them with teaching approaches that support special and exceptional groups of students. Throughout 10 chapters, readers learn how to create a culture of learning within a classroom, how to successfully work with English Language Learners, foundational knowledge about spectrum disorders, and how to serve students with emotional disturbances. Additional chapters address how to facilitate academic and social achievement for students with hearing loss, speech and language impairments, and mild or moderate intellectual disabilities. The book closes with a chapter dedicated to the successful instruction of gifted and talented students. Through engaging activities and informative passages, readers are challenged to define their teaching philosophy and connect instructional theory to practice. Teaching and Learning Language Arts from a Diverse Perspective is an enlightening and engaging anthology for courses in language arts education. Stacy A. Griffin, Ed.D. is a consultant, writer, and adjunct professor who has worked for 20 years in urban communities. She is the CEO of Edutainment LLC, a consulting company dedicated to providing educators with interactive professional development opportunities. Her areas of specialization include best practices in literacy, working with special populations, and integrating cognitive and social constructivism with technology to enhance curriculum. Dr. Griffin is an adjunct lecturer in the Teacher Education Department at California State University, Long Beach. She is also the book reviewer for The California Reader ., Introduces future educators to theories, instructional strategies, and student activities to help them effectively prepare to teach English language arts. With a focus on inclusivity, the author introduces readers to specific populations of learners and provides them with teaching approaches that support special and exceptional groups of students.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ZUBER

98% positive Bewertungen978 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 1998
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (303'102)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ