|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

WECHSEL IM LAUFE DER ZEIT AKTUALISIERT von Marie Clay *Top Zustand*

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
ZUBER
(269845)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $19,95
Ca.CHF 15,97
Artikelzustand:
Sehr gut
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 4. Sep und Mo, 8. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335919089163
Zuletzt aktualisiert am 19. Aug. 2025 18:59:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0325074488
Book Title
Change Over Time Updated
ISBN
9780325074481

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0325074488
ISBN-13
9780325074481
eBay Product ID (ePID)
208620033

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
328 Pages
Publication Name
Change over Time Updated
Language
English
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Developmental / Child, Teaching Methods & Materials / Language Arts, Literacy
Publication Year
2015
Type
Study Guide
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education, Psychology
Author
Marie Clay
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
20 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
Dewey Edition
23
Grade From
Kindergarten
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2
Grade To
Second Grade
Synopsis
Change Over Time in Children's Literacy Developmentpresents a comprehensive account of young literacy learners constructing networks of interacting systems for processing information, an account extending from the time of the children's first engagement with reading and writing tasks to their development of a self-extending system of literacy expertise. To show how children's initially simple sets of responses become controlled, accurate, and coordinated, Marie Clay has drawn on research evidence and theoretical constructs from developmental psychology, neuropsychology, information processing theory, and linguistics. This book is a theoretically rich, informative, and compellingly readable account of children's literacy learning with wide professional relevance. Teachers, educators of teachers, researchers, and students will return to it often to advance their understandings and guide their work with young literacy learners. Marie Clay presents her theoretical perspectives on learning, intervention, and the prevention of literacy difficulties with reference to: detailed observational studies of young children learning to read and write theoretical models of literacy processing understandings from neurological sciences her thirty years of experience with the successful literacy intervention Reading Recovery. She directs particular attention to the often neglected topics of children's writing, visual learning, and self-correction and also alerts readers to the limitations of current explanations and poses provocative hypotheses for ongoing exploration. Challenging, thoughtful, and vitally relevant, Change Over Time in Children's Literacy Developmentwill continue to be essential reading for literacy professionals around the world., Change Over Time in Children's Literacy Development presents a comprehensive account of young literacy learners constructing networks of interacting systems for processing information, an account extending from the time of the children's first engagement with reading and writing tasks to their development of a self-extending system of literacy expertise. To show how children's initially simple sets of responses become controlled, accurate, and coordinated, Marie Clay has drawn on research evidence and theoretical constructs from developmental psychology, neuropsychology, information processing theory, and linguistics. This book is a theoretically rich, informative, and compellingly readable account of children's literacy learning with wide professional relevance. Teachers, educators of teachers, researchers, and students will return to it often to advance their understandings and guide their work with young literacy learners. Marie Clay presents her theoretical perspectives on learning, intervention, and the prevention of literacy difficulties with reference to: detailed observational studies of young children learning to read and write theoretical models of literacy processing understandings from neurological sciences her thirty years of experience with the successful literacy intervention Reading Recovery. She directs particular attention to the often neglected topics of children's writing, visual learning, and self-correction and also alerts readers to the limitations of current explanations and poses provocative hypotheses for ongoing exploration. Challenging, thoughtful, and vitally relevant, Change Over Time in Children's Literacy Development will continue to be essential reading for literacy professionals around the world.
LC Classification Number
LB1139.5.L35C54 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

ZUBER

97,8% positive Bewertungen973 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 1998
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (297'912)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ