Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Medien-Program mierung: Strategien und Praktiken Eastman, Susan Tyler und Ferguson,
US $58,00
Ca.CHF 46,48
Artikelzustand:
“Expect to find minor writing/highlighting with cover showing light to moderate shelf wear. Will do ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Newport, Kentucky, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Mo, 28. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335963985332
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Akzeptabel
- Hinweise des Verkäufers
- MPN
- illustrations
- Brand
- Cengage Learning
- Style
- ABIS_BOOK
- ISBN
- 9781111344474
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wadsworth
ISBN-10
1111344477
ISBN-13
9781111344474
eBay Product ID (ePID)
109388584
Product Key Features
Number of Pages
496 Pages
Publication Name
Media Programming : Strategies and Practices
Language
English
Publication Year
2012
Subject
Film / General, Media Studies, Television / General, Television & Video, Radio / General, Film & Video
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Art, Performing Arts, Technology & Engineering, Social Science
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
26.5 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
7.3 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-930783
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.23/45
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I: INTRODUCTION TO PROGRAMMING. 1. A Scaffold for Programmers. Part II: FRAMEWORKS FOR MEDIA PROGRAMMING. 2. Prime-Time Network Strategies. 3. Multichannel Television Strategies. 4. Online Television Strategies. Part III: UNDERSTANDING KEY PROCESSES. 5. Program and Audience Research and Ratings. 6. Syndication for Stations, Cable and Online. Part IV: TELEVISION PROGRAMMING PRACTICES. 7. Non-Prime-Time Network Programming. 8. Television Station Programming Strategies. 9. Basic and Premium Subscription Programming. 10. Public Television Programming. Part V: AUDIO PROGRAMMING PRACTICES. 11. Music Programming. 12. Informational Programming. Bibliography of Recent Publications. Internet Media Sites. About the Contributing Authors. Index to Program Titles. General Index.
Synopsis
Current, relevant, and student-friendly, MEDIA PROGRAMMING delivers the most accurate coverage of the techniques and strategies used in the programming industry today. Reflecting the latest developments from real-world practice, this market-leading text covers all aspects of media programming for broadcast and cable television, radio, and the Internet with clear illustrations and examples to which you can relate. It offers in-depth coverage of emerging trends, including multiplatform strategies, cross-media, new media, high definition media, new programming strategies, and wireless and pay-per-view media. It explains how programs (units of content) are selected (or not selected), arranged, evaluated and promoted with the need to consider pressures from technology, financing, regulations, policies, and marketing. Covering the latest trends and issues in the industry, MEDIA PROGRAMMING includes practical examples, insight from noted industry authorities, a useful website, and an expanded glossary to reflect the latest trade jargon and practices.
LC Classification Number
PN1992.55.E18 2013
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
KY SELECT GOODS
100% positive Bewertungen•2.1 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (893)
- e***a (131)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent ebayer!! A+++
- e***v (9500)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufLOVE UM........ FasssssssT Shipping
- 7***h (2547)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch P.D. Eastman Bücher,
- P.D. Eastman Belletristik-Bücher,
- P.D. - Eastman-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Susan Wiggs Belletristik-Bücher,
- Susan Mallery Belletristik-Bücher,
- Anne Tyler Belletristik-Bücher,
- Deutsche Bücher Anne Tyler Belletristik,
- Susan-Elizabeth-Phillips-Belletristik - Bücher,
- Deutsche Bücher Susan-Elizabeth-Phillips-Belletristik,
- Susan-Elizabeth-Phillips-Taschenbuch - Belletristik-Bücher