Dieses Angebot wurde verkauft am Mo, 22. Sep um 09:06.
Beginn C++ durch Spieleprogrammierung, Dawson, Michael, 9781305109919
Verkauft
Beginn C++ durch Spieleprogrammierung, Dawson, Michael, 9781305109919
US $8,57US $8,57
Mo, 22. Sep, 21:06Mo, 22. Sep, 21:06

Beginn C++ durch Spieleprogrammierung, Dawson, Michael, 9781305109919

Half-Price-Books-Inc
(36359)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $8,57
Ca.CHF 6,84
Artikelzustand:
Gut
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Carrollton, Texas, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Fr, 10. Okt und Do, 16. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:336156548225
    Zuletzt aktualisiert am 22. Sep. 2025 10:01:22 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
    Book Title
    Beginning C++ Through Game Programming
    ISBN
    9781305109919
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Course Technology
    ISBN-10
    1305109910
    ISBN-13
    9781305109919
    eBay Product ID (ePID)
    201632363

    Product Key Features

    Number of Pages
    352 Pages
    Publication Name
    Beginning C++ Through Game Programming
    Language
    English
    Publication Year
    2014
    Subject
    Programming / Games, Programming Languages / C++, General
    Features
    Revised
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Computers
    Author
    Michael Dawson
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    8.9 in
    Item Weight
    24.8 Oz
    Item Length
    1.1 in
    Item Width
    7.2 in

    Additional Product Features

    Edition Number
    4
    Intended Audience
    Scholarly & Professional
    LCCN
    2014-939190
    Dewey Edition
    23
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    794.8/1526
    Edition Description
    Revised edition
    Table Of Content
    Introduction.1. Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune.2. Truth, Branching, and the Game Loop.3. For Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble.4. The Standard Template Library: Hangman.5. Functions: Mad Lib.6. References: Tic-Tac-Toe.7. Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0 .8. Classes: Critter Caretaker.9. Advanced Classes and Dynamic Memory.10. Inheritance and Polymorphism: Blackjack. Appendix A: Creating Your First C++ Program.Appendix B: Operator Precedence.Appendix C: Keywords.Appendix D: ASCII Chart.Appendix E: Escape Sequences.Index.
    Synopsis
    When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get startedwith no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything youve learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming., When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get started--with no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything you've learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming.
    LC Classification Number
    QA76.76.C672

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    Half-Price-Books-Inc

    99,3% positive Bewertungen195 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Okt 2010
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    We're a new and used bookstore chain that was established in 1972. We sell anything printed or recorded and we look to make customer service our top priority!
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (41'566)

    Alle Bewertungen ansehen