|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Programmieren des iPhone Benutzererfahrung

The Forgotten Tome
(374)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $4,99
Ca.CHF 4,00
Artikelzustand:
Gut
Cover shows shelf edge wear. Pages appear unmarked and are in good to very good condition.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $4,99 (ca. CHF 4,00) USPS Media MailTM.
Standort: Fresno, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 23. Jul und Fr, 25. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:353242692980
Zuletzt aktualisiert am 20. Jul. 2025 01:40:27 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Cover shows shelf edge wear. Pages appear unmarked and are in good to very good condition.”
EAN
9780596155469
ISBN
0596155468
UPC
00636920155461

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
0596155468
ISBN-13
9780596155469
eBay Product ID (ePID)
71761415

Product Key Features

Number of Pages
188 Pages
Publication Name
Programming the iPhone User Experience : Developing and Designing Cocoa Touch Applications
Language
English
Publication Year
2009
Subject
General, Hardware / Mobile Devices, Programming / Macintosh
Type
Textbook
Author
Toby Boudreaux
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9.3 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Table Of Content
Preface; Audience for This Book; Organization of This Book; Conventions Used in This Book; Using Code Examples; Safari® Books Online; How to Contact Us; Acknowledgments;Chapter 1: Cocoa Touch: The Core iPhone; 1.1 Mac Frameworks; 1.2 Garbage Collection; 1.3 The Devices;Chapter 2: The Mobile HIG; 2.1 The Mobile HIG; 2.2 Enter Cocoa Touch; 2.3 Mobile HIG Concepts; 2.4 A Supplement to the HIG;Chapter 3: Types of Cocoa Touch Applications; 3.1 Productivity Tools; 3.2 Light Utilities; 3.3 Immersive Applications;Chapter 4: Choosing an Application Template; 4.1 View Controllers; 4.2 Core Data Templates;Chapter 5: Cooperative Single-Tasking; 5.1 Task Management and iPhone OS; 5.2 Launching Quickly; 5.3 Handling Interruptions; 5.4 Handling Terminations; 5.5 Using Custom URLs; 5.6 Using Shared Data; 5.7 Using Push Notifications;Chapter 6: Touch Patterns; 6.1 Touches and the Responder Chain; 6.2 Touch Accuracy; 6.3 Detecting Taps; 6.4 Detecting Multiple Touches; 6.5 Handling Touch and Hold; 6.6 Handling Swipes and Drags; 6.7 Handling Arbitrary Shapes;Chapter 7: Interaction Patterns and Controls; 7.1 Application Interaction Patterns; 7.2 UIControl Classes; 7.3 Standard Control Types; 7.4 Scrolling Controls; 7.5 Tables and Embedded Controls;Chapter 8: Progressive Enhancement; 8.1 Network Connectivity; 8.2 Location Awareness; 8.3 Accelerometer Support; 8.4 Rotation Support; 8.5 Audio Support;Chapter 9: UX Anti-Patterns; 9.1 Billboards; 9.2 Sleight of Hand; 9.3 Bullhorns; 9.4 App As OS; 9.5 Spin Zone; 9.6 The Bouncer; 9.7 Gesture Hijacking; 9.8 Memory Lapse; 9.9 The High Bar; 9.10 Sound Off;Colophon;
Synopsis
Apple's iPhone and iPod Touch not only feature the world's most powerful mobile operating system, these devises also usher in a new standard of human computer interaction through gestural interfaces and multi-touch navigation. This practical book provides you with a hands-on, example-driven tour of UIKit, Apple's user interface toolkit, and ......, Apple's iPhone and iPod Touch not only feature the world's most powerful mobile operating system, they also usher in a new standard of human-computer interaction through gestural interfaces and multi-touch navigation. This book provides you with a hands-on, example-driven tour of UIKit, Apple's user interface toolkit, and includes common design patterns to help you create new iPhone and iPod Touch user experiences. Using Apple's Cocoa Touch framework, you'll learn how to build applications that respond in unique ways when users tap, slide, swipe, tilt, shake, or pinch the screen. Programming the iPhone User Experience is a perfect companion to Apple's Human Interface Guidelines, and provides the practical information you need to develop innovative applications for the iPhone and iPod Touch, whether you're a CTO, developer, or UI/UX designer. Understand the basics of the Cocoa Touch framework for building iPhone and iPod Touch applications Learn theory and best practices for using Cocoa Touch to develop applications with engaging and effective user interfaces Apply your knowledge of Objective-C to the iPhone/iPod Touch framework Customize standard UIKit views according to Apple's Human Interface Guidelines and usability principles Learn patterns for handling user experience concerns outside of the interface, such as network- and location-awareness
LC Classification Number
QA76.8.I64

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

The Forgotten Tome

100% positive Bewertungen994 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2019
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (372)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ