|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Affect in Alphabetisierungslernen - und Lehren: Pädagogiken, - Taschenbuch NEU Leander,

Artikelzustand:
Neu
Versand:
Ggf. kein Versand nach USA. Für Versandoptionen lesen Sie die Artikelbeschreibung oder kontaktieren Sie den Verkäufer. Weitere Detailsfür Versand
Standort: PR9 8QH Southport UK, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahmen:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:354433040469
Zuletzt aktualisiert am 27. Apr. 2024 08:20:54 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
PublicationN/AYear
2019
Weight
181grams
Subjects
Business, Economics & Industry
Pages
238
Size
2 x 22.8 x 22.8 centimetres (0.2
Topic
Education
Book Title
Affect in Literacy Learning� and Teaching: Pedagogies, Politics
ISBN
9780815367727
Subject Area
Religious Sociology
Publication Name
Affect in Literacy Learning and Teaching: Pedagogies, Politics and Coming to Know
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
Subject
Education, Strategy
Publication Year
2019
Type
Study Guide
Format
Paperback
Language
English
Item Height
229mm
Author
Kevin M. Leander, Christian Ehret
Item Width
152mm
Item Weight
367g
Number of Pages
238 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

In this cutting-edge volume, scholars from around the world connect affect theory to the field of literacy studies and unpack the role and influence of this emerging area of scholarship on literacy education. Offering an introduction to affect theory and scholarship as it relates to literacy studies, contributors discuss the role of humanizing and dehumanizing influences on schooling and examine the emotional and affective dimensions at individual and communal levels. Arguing that an affective turn requires a radical rethinking of the nature of literacy, these chapters address the impact and import of emotion and affect on reading, writing and calling to action. Grounded in trailblazing research, the contributors push the boundaries of academic writing and model how theoretically-driven writing about affect must itself be moving and expressive.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780815367727
eBay Product ID (ePID)
12046569398

Product Key Features

Subject Area
Religious Sociology
Author
Kevin M. Leander, Christian Ehret
Publication Name
Affect in Literacy Learning and Teaching: Pedagogies, Politics and Coming to Know
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education, Strategy
Publication Year
2019
Type
Study Guide
Number of Pages
238 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
367g

Additional Product Features

Series Title
Expanding Literacies in Education
Editor
Kevin M. Leander, Christian Ehret
Country/Region of Manufacture
United States

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

USt-IdNr.:
  • GB 920245361
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% positive Bewertungen
752 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.7
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (349'949)

c***7 (189)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good
l***a (366)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Baffled why not many know about the wonders of cell salts. A must read.
s***s (237)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you
Dies ist ein Angebot mit nicht öffentlicher Bieter-/Käuferliste. Nur der Verkäufer kann Ihren Nutzernamen sehen.