|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Beginning Android Tablet Spiele Programmierung, Taschenbuch von Kerfs, Jeremy, Marke...

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $44,54
Ca.CHF 39,93
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 26. Jun und Mo, 8. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:354883285939
Zuletzt aktualisiert am 01. Jun. 2024 19:14:13 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Beginning Android Tablet Games Programming
ISBN
9781430238522
Subject Area
Computers
Publication Name
Beginning Android Tablet Games Programming
Item Length
10 in
Publisher
Apress L. P.
Subject
Programming / Games, Enterprise Applications / General, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Jeremy Kerfs
Features
New Edition
Item Width
7 in
Item Weight
13.7 Oz
Number of Pages
Xii, 196 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Android games programmers now have the power to write games for Android tablets. Beginning Android Tablet Games Programming explains how to enhance your Android games using the new tablet interface and the additional screen estate. You'll learn how to bring your programming skills up to date and into a world where touch screens, games physics, and artificial intelligence come together in new and surprising ways. Beginning Android Tablet Games Programming shows how to quickly and easily set up an Android development environment--in no time at all, you'll be programming away. You'll begin with some simple games using sprites and choreographed movement. Next, you'll learn how to handle user input in the modern age of touch screens and motion. Along the way, you'll discover how to use that extra screen space on a tablet to provide more relaxed and more interesting user interactions in your games. You'll learn how to use sound and music, for instance, to make your application menus more user-friendly. The Android operating system has recently acquired multicore functionality to meet the demands of multicore devices now entering the tablet market. With Beginning Android Tablet Games Programming , you'll discover how to harness that new power with your games programming through more process-demanding and fun techniques, including physics modeling, rich game world representation, artificial intelligence, and multiplayer interactions. Throughout each chapter of Beginning Android Tablet Games Programming, you'll find code that you can add or adapt to your own games to create the components you want. You can also work up to wrapping everything together into a complete Mario-type example game. Finally, when you have your first games ready, learn how developers have released their games and made a profit. You'll find tips on how to present your games in the Android and other application markets, and a solid approach to games marketing and monetization.

Product Identifiers

Publisher
Apress L. P.
ISBN-10
1430238526
ISBN-13
9781430238522
eBay Product ID (ePID)
109540584

Product Key Features

Author
Jeremy Kerfs
Publication Name
Beginning Android Tablet Games Programming
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Subject
Programming / Games, Enterprise Applications / General, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
Xii, 196 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Width
7 in
Item Weight
13.7 Oz

Additional Product Features

LCCN
2012-405362
Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Edition Description
New Edition
Table of Content
Setting Up for Android 3.0 Java Development Creating Simple Games with Sprites and Movement Creating Gathering User Input Adding Sounds Effects, Music, and Video One-Player Game with Obstacles A Ball and Paddle Game Building a Two-Player Game A One-Player Strategy Game Part I A One-Player Strategy Game Part II Publishing the Game Testing Android Games on a Real Device
Copyright Date
2011
Dewey Decimal
794.8/1526
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (343'364)

d***3 (4)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast delivery; well wraped.
a***r (203)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good price , fast shipping, just as described.
c***j (327)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great condition