|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

In einer heruntergekommenen Wirtschaft mithalten: Was die besten Unternehmen tun, um Ergebnisse in T...

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $15,97
Ca.CHF 14,27
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Jun und Fr, 5. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:354952847034
Zuletzt aktualisiert am 08. Apr. 2024 00:45:16 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Keeping Up in a Down Economy : What the Best Companies Do to Get
ISBN
9780615306612
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Keeping Up in a Down Economy : What the Best Companies Do to Get Results in Tough Times
Publisher
Nelson Motivation, Incorporated
Item Length
9 in
Subject
General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.3 in
Author
Bob Nelson
Item Weight
12.8 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
144 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

We are in the middle of an economic downturn that is deeper and more damaging to the world economy than anything experienced since the 1930s. This means that to thrive'or even just to survive'company owners, executives, managers and even employees must take action today to remake their businesses in a way that is profound and long-lasting. To do this, it is first necessary to understand that most employees today feel apprehensive, overworked, and underappreciated. During tough and challenging times when we are asking them to do even more with less, they report feeling even more stressed and fearful than ever before. But, there is hope. By focusing on the right things in this negative and challenging time, any company can make a dramatic and marked difference in improving its ability to compete more effectively. And, to keep employees from becoming overloaded and myopic, management needs to especially be proactive and positive in difficult times. In this book, Dr. Bob Nelson, best-selling author of 1001 Ways to Reward Employees, discusses his recent research, experience and insights as to how managers and organizations can make a practical difference during tight and recessionary times'even with little time, resources or budget. This book uses hundreds of current and practical examples of what today's managers and business owners are doing to keep employees focused and positive in ways that can help their organization to emerge stronger from difficult economic times.

Product Identifiers

Publisher
Nelson Motivation, Incorporated
ISBN-10
0615306616
ISBN-13
9780615306612
eBay Product ID (ePID)
119058634

Product Key Features

Number of Pages
144 Pages
Language
English
Publication Name
Keeping Up in a Down Economy : What the Best Companies Do to Get Results in Tough Times
Publication Year
2009
Subject
General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Bob Nelson
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.3 in
Item Weight
12.8 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Target Audience
Adult Education
Educational Level
Adult & Further Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (344'585)

1***a (709)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Nice book
y***8 (1484)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you!
t***t (5)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
the book was delivered, torn