|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Online Forschungsmethoden in Sportstudien, Hardcover von Cleland, Jamie; Dixon,...

Artikelzustand:
Neuwertig
2 verfügbar
Preis:
US $193,08
Ca.CHF 172,67
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 2. Jul und Sa, 13. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:355645533316
Zuletzt aktualisiert am 08. Jun. 2024 15:26:36 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Book Title
Online Research Methods in Sport Studies
ISBN
9780367408138
Subject Area
Computers, Education, Sports & Recreation, Social Science
Publication Name
Online Research Methods in Sport Studies
Item Length
9.2 in
Publisher
Taylor & Francis Group
Subject
Computers & Technology, Sociology of Sports, General, Research, Information Technology
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
Daniel Kilvington, Jamie Cleland, Kevin Dixon
Item Width
6.1 in
Item Weight
13.2 Oz
Number of Pages
146 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The internet and digital technologies have transformed sport and the way that we research sport, opening up new ways to analyse sport organisations, fan communities, networks, athletes, the media, and other key stakeholders in the field. This engaging and innovative book offers a complete introduction to online research methods in sport studies, guiding the reader through the entire research process, and bringing that process to life with sport-related cases and examples. Covering both qualitative and quantitative methods, the book introduces key topics such as generating a research idea, implementing the research design, maintaining good ethical standards, and collecting, analysing and presenting data. It explains how to conduct online surveys, online interviews, and online ethnography in practice, and every chapter contains individual and group activities to encourage the reader to engage with real online research, as well as further reading suggestions to help them develop their knowledge. Online Research Methods in Sport Studies is essential reading for undergraduate and postgraduate students, academics, and researchers with an interest in sport studies, and is a useful reference for practitioners working in sport or sport media who want to improve their professional research skills.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0367408139
ISBN-13
9780367408138
eBay Product ID (ePID)
17038290671

Product Key Features

Author
Daniel Kilvington, Jamie Cleland, Kevin Dixon
Publication Name
Online Research Methods in Sport Studies
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computers & Technology, Sociology of Sports, General, Research, Information Technology
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Education, Sports & Recreation, Social Science
Number of Pages
146 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
13.2 Oz

Additional Product Features

LCCN
2019-031766
Lc Classification Number
Gv361.C565 2020
Table of Content
List of Figures; List of Tables; Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Creating Your Online Research Questions; Chapter 3: Online Research Ethics; Chapter 4: Online Surveys; Chapter 5: Online Interviews; Chapter 6: Investigating the Online World; Chapter 7: Analysing and Presenting Data; Glossary; Index
Copyright Date
2020
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1.2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (343'827)

n***r (1074)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent Seller
8***a (1054)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great eBay seller!
a***p (662)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
thumbs up