Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning..
US $15,14
Ca.CHF 12,02
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
5 verfügbar1 verkauft
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos FedEx Ground Economy®.
Standort: Cedarhurst, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 10. Jul und Mo, 14. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:355979245378
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Personalized
- No
- ISBN
- 9781138352643
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138352640
ISBN-13
9781138352643
eBay Product ID (ePID)
17038676210
Product Key Features
Number of Pages
258 Pages
Publication Name
Media Handbook : a Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying
Language
English
Publication Year
2019
Subject
Marketing / General, Communication Studies, Industries / Media & Communications, Advertising & Promotion
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Series
Routledge Communication Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
39.7 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
TitleLeading
The
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
659
Table Of Content
1. What Is Media? 2. Media in the Marketing Context 3. Developing Optimal Media Objectives and Strategies 4. Exploring the Media Part 1-Paid 5. Exploring the Media Part 2-Paid Digital 6. Exploring the Media: Owned 7. Exploring the Media: Earned 8. Terms, Calculations, and Considerations 9. Creating the Plan 10. Beyond the Plan: Media Buys and Plan Evaluations
Synopsis
The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations and the practical realities of offering alternatives and evaluating the plan, this seventh edition includes greater coverage of social media, buying automation, the continued digitization of media, and updated statistics on media consumption. It covers over the top television, programmatic TV, digital advertising, and the automation of buying across all media. Author Helen Katz provides a continued focus on how planning and buying tie back to the strategic aims of the brand and the client, keeping practitioners and students up to date with current industry examples and practices. The Companion Website to the book includes resources for both students and instructors. For students there are flashcards to test themselves on main concepts, a list of key media associations, a template flowchart and formulas. Instructors can find lecture slides and sample test questions to assist in their course preparation., The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations, this seventh edition includes updated statistics and coverage of social media, automation, and the digitization of media.
LC Classification Number
HF5826.5.K38 2019
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
bargainsgo
99,5% positive Bewertungen•1.1 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (239)
- 9***r (2535)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent transaction. Fast shipment. Thank you.
- 9***r (2535)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent transaction. Fast shipment. Thank you.
- 6***l (1130)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufReceived item as described, and fast, thanks.
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch-Rough-Guides Bücher,
- Sachbuch Insight Guides Bücher,
- Englische Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- Englische Bücher Insight-Guides-Sachbuch,
- Bücher über Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- The Face Zeitschriften,
- Erwachsene Masters of the Universe Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele,
- Masters of the Universe Buchreihe Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch,
- Masters of the Universe Jugendliche Hörbücher und Hörspiele auf Deutsch