|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

IMC, die nächste Generation Fünf Schritte zur Wertlieferung und Retourenmessung U

juliasgomez
(161)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $7,00
Ca.CHF 5,55
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Los Angeles, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:356180311770
Zuletzt aktualisiert am 31. Mär. 2025 17:52:15 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Series
Oxford
Book Title
IMC, the Next Generation Five Steps for Delivering Value and Mea
Source Language
English
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780071416627

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071416625
ISBN-13
9780071416627
eBay Product ID (ePID)
2462061

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Publication Name
IMC, the Next Generation : Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication
Language
English
Publication Year
2003
Subject
Consumer Guides, Business Communication / General, Marketing / General, Customer Relations, Advertising & Promotion
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Business & Economics
Author
Heidi Schultz, Don E. Schultz
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

LCCN
2003-003687
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Synopsis
Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today s IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships ", Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today's IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships
LC Classification Number
HF5415.S3595 2003

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

juliasgomez

93% positive Bewertungen784 Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2022
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
4.4
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.6

Verkäuferbewertungen (181)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ