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IMC, die nächste Generation Fünf Schritte zur Wertlieferung und Retourenmessun g U
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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:356180311770
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Series
- Oxford
- Book Title
- IMC, the Next Generation Five Steps for Delivering Value and Mea
- Source Language
- English
- Country/Region of Manufacture
- United States
- ISBN
- 9780071416627
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071416625
ISBN-13
9780071416627
eBay Product ID (ePID)
2462061
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
IMC, the Next Generation : Five Steps for Delivering Value and Measuring Returns Using Marketing Communication
Language
English
Publication Year
2003
Subject
Consumer Guides, Business Communication / General, Marketing / General, Customer Relations, Advertising & Promotion
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.3 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.2 in
Additional Product Features
LCCN
2003-003687
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Synopsis
Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today s IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships ", Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminal Integrated Marketing Communications . In IMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to. IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today's IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships
LC Classification Number
HF5415.S3595 2003
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
juliasgomez
93% positive Bewertungen•784 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (181)
- 5***e (43)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufCute thank u
- k***i (162)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufNever received item because seller canceled the order. Seller reached out and said item was accidentally listed and suggested I pick something else from her closet without offering refund. I requested refund immediately. Seller canceled order and reported to eBay that I requested that the order be canceled as the reason. Upon reading seller feedback, this seems to happen relatively frequently for the seller.
- 2***5 (1478)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufJust fab - thank you!
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