|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Fingerabdruck Nr. 2: Die Evolution handgefertigter Elemente im Grafikdesign von Chen

Book Outpost
(17139)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $11,99
Ca.CHF 9,64
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
6 verfügbar
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Pittsburgh, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 23. Aug und Mi, 27. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:356348518896
Zuletzt aktualisiert am 05. Jul. 2025 22:34:36 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781600618659

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Adams Media Corporation
ISBN-10
1600618650
ISBN-13
9781600618659
eBay Product ID (ePID)
84483202

Product Key Features

Book Title
Fingerprint No. 2 : the Evolution of Handmade Elements in Graphic Design
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Year
2011
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Techniques / Drawing, General, Graphic Arts / Illustration, Graphic Arts / General, United States / General
Illustrator
Yes
Genre
Design, Art, History, Crafts & Hobbies
Author
Chen Design Associates Staff
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
41.7 Oz
Item Length
10.2 in
Item Width
9.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2010-045534
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
741.6
Synopsis
For many designers, creating things by hand is a reaction to too much computer-based design. Since the first Fingerprint was published, ideas that were once on the fringe have begun to thrive in the mainstream. From typography and illustration to book-making and film titles, elements of handcraft have soaked into everyday life. Fingerprint No. 2 reflects the evolution of those ideas. In this second volume, you'll still find plenty of projects created entirely without the aid of computer technology. But you'll also discover how designers are beginning to incorporate the two aesthetics--handmade and digital--in order to best communicate their message. A third, hybrid aesthetic is emerging, one that marries the technologies of the past and future into a vibrant, exciting present. Look inside to discover 133 projects and exclusive visual essays from leading designers, including Robynne Raye, Stefan Bucher and Christian Helms. These pieces of work prove that handmade elements are not only vital to excellent design, but often result in exceptional design. Listen for the pulse, which cannot be faked, forged, or falsified. Look for the finger print. It is the key to design's success.
LC Classification Number
NC999.4.C44A4 2011

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Book Outpost

99,5% positive Bewertungen60 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2017
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Internet book business serving customers for over 20 years. Wholesale quantities available.Business HoursMon - Fri., 7:30 am - 3:30 pm, US Eastern Time. Closed: Weekends, New Year's Day, Memorial Day, ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (18'500)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ