Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Neuroscience Erwachsenenbil dung 110 Johnson, Sandra
US $24,26
Ca.CHF 19,61
Artikelzustand:
“The book is well-maintained and in great condition with minimal signs of wear on the cover and ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS First Class®.
Standort: Cedar Park, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 13. Aug und Sa, 16. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:357104780025
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Brand
- Jossey-Bass
- Style
- ABIS_BOOK
- ISBN
- 9780787987046
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787987042
ISBN-13
9780787987046
eBay Product ID (ePID)
52632998
Product Key Features
Number of Pages
96 Pages
Publication Name
Neuroscience of Adult Learning : New Directions for Adult and Continuing Education, Number 110
Language
English
Publication Year
2006
Subject
Adult & Continuing Education, Learning Styles
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
JB Ace Single Issue Adult and Continuing Education Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.2 in
Item Weight
5 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
5.8 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
81
Illustrated
Yes
Table Of Content
1 Key aspects of how the brain learns. 2 Neuroscience and adult learning. 3 Fear and learning : trauma-related factors in the adult education process. 4 Brain self-repair in psychotherapy: implications for education. 5 The role of meaning and emotions in learning. 6 Experience, consciousness, and learning: implications for instruction. 7 Meaningful learning and the executive functions of the brain. 8 The neuroscience of the mentor-learner relationship. 9 Brain function and adult learning: implications for practice.
Synopsis
This timely volume examines links between the emerging neurobiological research on adult learning and the adult educators' practice. Now that it is possible to trace the pathways of the brain involved in various learning tasks, we can also explore which learning environments are likely to be most effective. Topics explored in The Neuroscience of Adult Learning include: basic brain architecture and "executive" functions of the brain how learning can "repair" the effects of psychological trauma on the brain effects of stress and emotions on learning the centrality of experience to learning and construction of knowledge the mentor-learner relationship intersections between best practices in adult learning and current neurobiological discoveries Volume contributors include neurobiologists, educators, and clinical psychologists who have illuminated connections between how the brain functions and how to enhance learning. Although the immediate goal of this volume is to expand the discourse on adult teaching and learning practices, the overarching goal is to encourage adult learners toward more complex ways of knowing. This is the 110th volume of New Directions for Adult and Continuing Education, a quarterly publication published by Jossey-Bass., This timely volume examines links between the emerging neurobiological research on adult learning and the adult educators practice. Now that it is possible to trace the pathways of the brain involved in various learning tasks, we can also explore which learning environments are likely to be most effective.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
sophi books
99,4% positive Bewertungen•900 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (206)
- .***n (454)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufFast shipping.
- n***r (3130)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThank you for an easy and pleasant transaction! Excellent eBayer!
- a***o (11)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGot here a few days early! I didn’t know exactly what to expect based off the picture provided, but wow was I blown away by the absolute supreme condition! It was practically a new copy besides the tiniest bit of curling on the edges of the dust jacket. Which if we’re being honest, even brand new bought from the store books have this slight bit of curl up. The inside was just as (if not more) beautiful. Very well taken care of, preserved copy, and it didn’t cost a fortune. Quality unmatched. TY!
Noch mehr entdecken:
- Sandra Brown Belletristik-Bücher,
- Sandra Brown Belletristik Romane,
- Johnson Sachbuch Bücher,
- Veterinärmedizin Studium und Erwachsenenbildung,
- Studium und Erwachsenenbildung,
- Allgemeinmedizin Studium und Erwachsenenbildung,
- Medizin Studium und Erwachsenenbildung,
- Anatomie Studium und Erwachsenenbildung,
- Biochemie Studium und Erwachsenenbildung,
- Intensivmedizin Studium und Erwachsenenbildung