Dieses Angebot wurde verkauft am Mi, 24. Sep um 02:23.
Great by Choice : Uncertainty, Chaos, and Luck--Why Some Thrive Despite Them All
Verkauft
Great by Choice : Uncertainty, Chaos, and Luck--Why Some Thrive Despite Them All
US $2,99US $2,99
Mi, 24. Sep, 14:23Mi, 24. Sep, 14:23

Great by Choice : Uncertainty, Chaos, and Luck--Why Some Thrive Despite Them All

valuclerentals
(135)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $2,99
Ca.CHF 2,39
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
    Versand:
    US $5,50 (ca. CHF 4,40) USPS Media MailTM.
    Standort: Las Vegas, Nevada, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Fr, 17. Okt und Do, 23. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    Keine Rücknahme.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:357355491819
    Zuletzt aktualisiert am 18. Aug. 2025 16:49:25 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
    ISBN
    9780062120991
    Kategorie

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    HarperCollins
    ISBN-10
    0062120999
    ISBN-13
    9780062120991
    eBay Product ID (ePID)
    109102853

    Product Key Features

    Book Title
    Great by Choice : Uncertainty, Chaos, and Luck--Why Some Thrive Despite Them All
    Number of Pages
    320 Pages
    Language
    English
    Topic
    Personal Success, Entrepreneurship, General, Economics / General, Management
    Publication Year
    2011
    Illustrator
    Yes
    Genre
    Technology & Engineering, Business & Economics
    Author
    Morten T. Hansen, Jim Collins
    Book Series
    Good to Great Ser.
    Format
    Hardcover

    Dimensions

    Item Height
    0.9 in
    Item Weight
    19.9 Oz
    Item Length
    9 in
    Item Width
    6 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    LCCN
    2011-027925
    Dewey Edition
    23
    Reviews
    Entrepreneurs and business leaders may find the concepts in this book useful for making choices to increase their odds of building a great company., Collins and Hansen draw some interesting and counterintuitive conclusions from their research….far from a dry work of social science. Mr. Collins has a way with words, not least with metaphor., 'A sensible, well-timed and precisely targeted message for companies shaken by macroeconomic crises? (Financial Times), "A sensible, well-timed and precisely targeted message for companies shaken by macroeconomic crises" -- Financial Times "Collins and Hansen draw some interesting and counterintuitive conclusions from their research....far from a dry work of social science. Mr. Collins has a way with words, not least with metaphor." -- Wall Street Journal Entrepreneurs and business leaders may find the concepts in this book useful for making choices to increase their odds of building a great company. -- Booklist, A sensible, well-timed and precisely targeted message for companies shaken by macroeconomic crises
    Series Volume Number
    5
    Dewey Decimal
    658.4/09
    Synopsis
    Ten years after the worldwide bestseller Good to Great , Jim Collins returns withanother groundbreaking work, this time to ask: why do some companies thrive inuncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, buttressed by rigorous analysis and infused with engaging stories, Collins andhis colleague Morten Hansen enumerate the principles for building a truly greatenterprise in unpredictable, tumultuous and fast-moving times. This book isclassic Collins: contrarian, data-driven and uplifting., Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns withanother groundbreaking work, this time to ask: why do some companies thrive inuncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research,buttressed by rigorous analysis and infused with engaging stories, Collins andhis colleague Morten Hansen enumerate the principles for building a truly greatenterprise in unpredictable, tumultuous and fast-moving times. This book isclassic Collins: contrarian, data-driven and uplifting.
    LC Classification Number
    HF5386.C736 2011

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    valuclerentals

    99,3% positive Bewertungen259 Artikel verkauft

    Mitglied seit Mai 2025
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.8
    Angemessene Versandkosten
    4.6
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (143)

    Alle Bewertungen ansehen