
Begeisterte Fans: Ein revolutionärer Ansatz für den Kundenservice
US $4,50US $4,50
Di, 23. Sep, 07:50Di, 23. Sep, 07:50
Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Begeisterte Fans: Ein revolutionärer Ansatz für den Kundenservice
US $4,50
Ca.CHF 3,59
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Nicht mehr vorrätig8 verkauft
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Denver, Colorado, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 11. Okt und Sa, 18. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:357460857008
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 1993
- ISBN
- 9780688123161
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990
Product Key Features
Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Organizational Behavior, Customer Relations, Management
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results., "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Dream Books Co.
99,2% positive Bewertungen•1.9 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (544'627)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (544'627)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung pünktlich und problemlos geliefert