Gender, Race, and Class in Media : A Critical Reader (2010, Trade Paperback)

DBS Merchandise
(1675)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $3,49
Ca.CHF 2,81
oder Preisvorschlag
Bisher US $4,99 (- 30%)Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
Artikelzustand:
Akzeptabel
Contains highlighting.
Sonderaktion endet in: 5 T 22 Std
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Seattle, Washington, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 25. Nov und Sa, 29. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:357822076146

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Contains highlighting.”
ISBN
9781412974417
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1412974410
ISBN-13
9781412974417
eBay Product ID (ePID)
102824000

Product Key Features

Number of Pages
688 Pages
Language
English
Publication Name
Gender, Race, and Class in Media : a Critical Reader
Subject
Communication Studies, Media Studies, Sociology / General, Industries / Media & Communications, General, Popular Culture
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
Jean Mcmahon Humez
Subject Area
Social Science, Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
38.1 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-037257
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.230973
Synopsis
From gender issues in Desperate Housewives, to race in Ugly Betty, gender biases in video games, and portrayals of the American family in Extreme Makeover, to analyzes of new genres like fandom and social media - no other book is so successful in engaging students in critical media scholarship. By encouraging students to critically analyze those media they already interact with for pleasure, and by editing the articles, Gail Dines and Jean Humez are able to make sophisticated concepts and theories accessible and interesting to undergraduate students., An authoritative yet extremely accessible collection of edited original essays and reprinted articles that provide a comprehensive, critical introduction to mass media studies, Sparking students interest in contemporary media scholarship Incisive analyses of mass media - including such forms as reality television, dramatic series, sitcoms, advertising, childrens media, video games, pornography, and new genres like fandom and social media - enable this provocative new edition of Gender, Race, and Class in Media to engage students in critical media scholarship. Issues of power related to gender, race, class, and sexuality are integrated into a wide range of articles examining the economic and cultural implications of media as institutions, including the political economy of media, textual analysis, and media consumption., Incisive analyses of mass media including such forms as talk shows, MTV, the Internet, soap operas, television sitcoms, dramatic series, pornography, and advertising enable this provocative third edition of Gender, Race and Class in Media to engage students in critical mass media scholarship. Issues of power related to gender, race, and class are integrated into a wide range of articles examining the economic and cultural implications of mass media as institutions, including the political economy of media production, textual analysis, and media consumption. Throughout, Gender, Race and Class in Media examines the mass media as economic and cultural institutions that shape our social identities, especially in regard to gender, race, and class. A comprehensive introductory section outlines the book's integrated approach to media studies, which incorporates three distinct but related areas of investigation: the political economy of production, textual analysis, and audience response. More than three quarters of the readings are new to this Third Edition, and all have been edited for maximum accessibility. Together with new section introductions by Dines and Humez, the readings provide a comprehensive critical introduction to mass media studies.
LC Classification Number
P96.S452

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

DBS Merchandise

100% positive Bewertungen4.4 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2019
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Thank you for checking out my store. Happy shopping and have a nice day!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1'635)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • j***a (490)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Great seller. Amazing communication. Fast shipping. Item in perfect condition as described, carefully packaged. Great value. Will do business again.
  • h***h (1027)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great quality, excellent condition, wonderful appearance. Great product! Exactly as described. Excellent value. Well packed. Fast shipping. Great communication. Excellent seller!
  • o***i (346)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item as described, fast shipping, well packaged, great communication. Awesome seller! Thank you!