|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Geschichten, die bleiben: Wie Storytelling Kunden fesseln, Audie beeinflussen kann...

Artikelzustand:
Neu
2 verfügbar
Preis:
US $27,79
Ca.CHF 24,76
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Wharton, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 18. Jun und Mo, 24. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:363967002383
Zuletzt aktualisiert am 09. Sep. 2023 20:37:54 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781400211937
EAN
9781400211937
Book Title
Stories That Stick : the Power of Storytelling to Captivate, Influence, and Transform
Item Length
9.3 in
Publisher
HarperCollins Leadership
Publication Year
2019
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Kindra Hall
Genre
Business & Economics
Topic
Business Communication / Meetings & Presentations, Commerce, Sales & Selling / General, Marketing / Direct
Item Width
6.2 in
Item Weight
13.8 Oz
Number of Pages
240 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

A clear framework of ideals and a concise set of actions for you to take complete control of your own story, utilizing the principles behind the world's most effective business storytelling strategies. You keep hearing how story is the latest-and-greatest business tool, and that storytelling can do everything--from helping leaders better communicate to motivating sales teams and winning customers away from competitors. But what stories do you need to tell? And how do you tell them? In Stories That Stick, Kindra Hall, professional storyteller and nationally-known speaker, reveals the four unique stories you can use to differentiate, captivate, and elevate: the Value Story, to convince customers they need what you provide; the Founder Story, to persuade investors and customers your organization is worth the investment; the Purpose Story, to align and inspire your employees and internal customers; and the Customer Story, to allow those who use your product or service to share their authentic experiences with others. Telling these stories well is a simple, accessible skill anyone can develop. With case studies, company profiles, and anecdotes backed with original research, Hall presents storytelling as the underutilized talent that separates the good from the best in business. She offers specific, actionable steps readers can take to find, craft, and leverage the stories they already have and simply aren't telling. Every person, every organization has at least four stories at their disposal. Will you tell yours?

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins Leadership
ISBN-10
140021193x
ISBN-13
9781400211937
eBay Product ID (ePID)
8038826200

Product Key Features

Book Title
Stories That Stick : the Power of Storytelling to Captivate, Influence, and Transform
Author
Kindra Hall
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Business Communication / Meetings & Presentations, Commerce, Sales & Selling / General, Marketing / Direct
Publication Year
2019
Genre
Business & Economics
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
1 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
13.8 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5438.25.H344 2019
Reviews
'Storytelling is an essential business skill. It makes data more compelling and communication more effective. In her book, Kindra Hall makes storytelling accessible to anyone. You don't have to be a great writer to tell great stories--you just need to know how to tell Stories That Stick.--Charles Duhigg, bestselling author of The Power of Habit and Smarter Faster Better
Target Audience
Trade
Lccn
2018-967126
Dewey Decimal
658.4/52
Dewey Edition
23

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ShopSpell

ShopSpell

98,4% positive Bewertungen
75 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (21'783)

h***o (32)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
I just got it today and I try it. I hope it works for me. Thanks for your quick service.
7***f (294)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Beautiful condition. Prompt shipment!
h***7 (631)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item safely received, thank you.