Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Organisationst heorie, Design und Veränderung von Gareth Jones: gebraucht
US $88,52
Ca.CHF 70,52
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 17. Jul und Di, 22. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364014742607
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Organizational Theory, Design, and Change
- Publication Date
- 2012-03-29
- Edition Number
- 7
- ISBN
- 9780132729949
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0132729946
ISBN-13
9780132729949
eBay Product ID (ePID)
111967892
Product Key Features
Number of Pages
512 Pages
Language
English
Publication Name
Organizational Theory, Design, and Change
Subject
Organizational Behavior, Strategic Planning
Publication Year
2012
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.9 in
Item Weight
46.4 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.6 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2011-036274
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
302.3/5
Table Of Content
Brief Contents Part 1: The Organization and Its Environment Organizations and Organizational Effectiveness Stakeholders, Managers, and Ethics Organizing in a Changing Global Environment Part 2: Organizational Design Basic Challenges of Organizational Design Designing Organizational Structure: Authority and Control Designing Organizational Structure: Specialization and Coordination Creating and Managing Organizational Culture Organizational Design and Strategy in a Changing Global Environment Organizational Design, Competences, and Technology Part 3: Organizational Change Types and Forms of Organizational Change Organizational Transformations: Birth, Growth, Decline, and Death Decision Making, Learning, Knowledge Management, and Information Technology Innovation, Intrapreneurship, and Creativity Managing Conflict, Power, and Politics
Edition Description
Revised edition
Synopsis
Business is changing at break-neck speed so managers must be increasingly active in reorganizing their firms to gain a competitive edge. Organizational Theory, Design, and Change continues to provide students with the most up-to-date and contemporary treatment of the way managers attempt to increase organizational effectiveness. By making organizational change the centerpiece in a discussion of organizational theory and design, this text stands apart from other books on the market., For undergraduate and graduate courses in Organization Theory, Organizational Design, and Organizational Change/Development. Business is changing at break-neck speed so managers must be increasingly active in reorganizing their firms to gain a competitive edge. Organizational Theory, Design, and Change continues to provide students with the most up-to-date and contemporary treatment of the way managers attempt to increase organizational effectiveness. By making organizational change the centerpiece in a discussion of organizational theory and design, this text stands apart from other books on the market., Business is changing at break-neck speed so managers must be increasingly active in reorganizing their firms to gain a competitive edge. Organizational Theory, Design, and Change continues to provide readers with the most up-to-date and contemporary treatment of the way managers attempt to increase organizational effectiveness. By making organizational change the centerpiece in a discussion of organizational theory and design, this text stands apart from other books on the market.
LC Classification Number
HD58.7.J62 2013
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AlibrisBooks
98,6% positive Bewertungen•1.9 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (511'073)
- n***n (1800)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufSUPER
- _***e (504)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent seller quick secure shipping
- y***e (1577)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kauffast ship item as described well packaged thank you
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Bücher über Design,
- David-Chang-Kochbücher-Sachbuch Kochen Bücher auf Englisch,
- David-Chang-Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Monatliche Zeitschriften Design,
- Englische Zeitschriften Design,
- Deutsche Zeitschriften Design,
- Zweimonatliche Zeitschriften Design,
- Deutsche zweimonatliche Zeitschriften Design