Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Perspectives: Used
US $69,27
Ca.CHF 55,70
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 8. Sep und Sa, 13. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364014767265
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Per
- Publication Date
- 2013-04-04
- Pages
- 230
- ISBN
- 9780415810562
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
0415810566
ISBN-13
9780415810562
eBay Product ID (ePID)
150511839
Product Key Features
Number of Pages
230 Pages
Publication Name
Framing Languages and Literacies : Socially Situated Views and Perspectives
Language
English
Subject
English As a Second Language, Linguistics / Sociolinguistics, Study & Teaching, Literacy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-039719
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2244
Table Of Content
Preface 1. Introduction, Margaret R. Hawkins Part 1: Languages and Literacies 2. BICS and CALP: Empirical Support, Theoretical Status, and Policy Implications of a Controversial Distinction, Jim Cummins 3. Systemic Functional Linguistics, James R. Martin 4. Discourses In and Out of School, James Paul Gee 5. A Postcolonial Perspective in Applied Linguistics: Situating English and the Vernaculars, Vaidehi Ramanathan Part 2: Literacies and Languages 6. "Multiliteracies": New Literacies, New Learning, Bill Cope & Mary Kalantzis 7. Regrounding Critical Literacy: Representation, Facts and Reality, Allan Luke 8. Biliteracy Continua, Nancy H. Hornberger 9. Indigenous Literacies: Continuum or Divide?, Teresa L. McCarty 10. Digital Literacies, Steven L. Thorne
Synopsis
In this seminal volume leading language and literacy scholars clearly articulate and explicate major social perspectives and approaches in the fields of language and literacy studies. Each approach draws on distinct bodies of literature and traditions and uses distinct identifiers, labels, and constellations of concepts; each has been taken up across diverse global contexts and is used as rationale and guide for the design of research and of educational policies and practices. Authors discuss the genesis and historical trajectory of the approach with which they are associated; offer their unique perspectives, rationales, and engagements; and investigate implications for understanding language and literacy use in and out of schools. The premise of the book is that understanding concepts, perspectives, and approaches requires knowing the context in which they were created, the rationale or purpose in creating them, and how they have been taken up and applied in communities of practice. Accessible yet theoretically rich, this volume is indispensible for researchers, students, and professionals across the fields of language and literacy studies.
LC Classification Number
LC149.F69 2013
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AlibrisBooks
98,6% positive Bewertungen•2.0 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (517'922)
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht
- Automatische Bewertung von eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestellung erfolgreich durchgeführt - mit Sendungsverfolgung und fristgerecht