|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht mehr vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Perspectives: Used

AlibrisBooks
(465455)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $69,27
Ca.CHF 55,70
Artikelzustand:
Gut
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 8. Sep und Sa, 13. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364014767265
Zuletzt aktualisiert am 03. Sep. 2025 19:53:19 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Framing Languages and Literacies: Socially Situated Views and Per
Publication Date
2013-04-04
Pages
230
ISBN
9780415810562

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415810566
ISBN-13
9780415810562
eBay Product ID (ePID)
150511839

Product Key Features

Number of Pages
230 Pages
Publication Name
Framing Languages and Literacies : Socially Situated Views and Perspectives
Language
English
Subject
English As a Second Language, Linguistics / Sociolinguistics, Study & Teaching, Literacy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Author
Margaret R. Hawkins
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-039719
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2244
Table Of Content
Preface 1. Introduction, Margaret R. Hawkins Part 1: Languages and Literacies 2. BICS and CALP: Empirical Support, Theoretical Status, and Policy Implications of a Controversial Distinction, Jim Cummins 3. Systemic Functional Linguistics, James R. Martin 4. Discourses In and Out of School, James Paul Gee 5. A Postcolonial Perspective in Applied Linguistics: Situating English and the Vernaculars, Vaidehi Ramanathan Part 2: Literacies and Languages 6. "Multiliteracies": New Literacies, New Learning, Bill Cope & Mary Kalantzis 7. Regrounding Critical Literacy: Representation, Facts and Reality, Allan Luke 8. Biliteracy Continua, Nancy H. Hornberger 9. Indigenous Literacies: Continuum or Divide?, Teresa L. McCarty 10. Digital Literacies, Steven L. Thorne
Synopsis
In this seminal volume leading language and literacy scholars clearly articulate and explicate major social perspectives and approaches in the fields of language and literacy studies. Each approach draws on distinct bodies of literature and traditions and uses distinct identifiers, labels, and constellations of concepts; each has been taken up across diverse global contexts and is used as rationale and guide for the design of research and of educational policies and practices. Authors discuss the genesis and historical trajectory of the approach with which they are associated; offer their unique perspectives, rationales, and engagements; and investigate implications for understanding language and literacy use in and out of schools. The premise of the book is that understanding concepts, perspectives, and approaches requires knowing the context in which they were created, the rationale or purpose in creating them, and how they have been taken up and applied in communities of practice. Accessible yet theoretically rich, this volume is indispensible for researchers, students, and professionals across the fields of language and literacy studies.
LC Classification Number
LC149.F69 2013

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,6% positive Bewertungen2.0 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (517'922)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ