Motivational Design for Learning and Performance: The Arcs Model Approach: New

AlibrisBooks
(475539)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $220,54
Ca.CHF 175,97
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 3. Okt und Do, 9. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364031936601
Zuletzt aktualisiert am 23. Aug. 2025 08:49:37 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Motivational Design for Learning and Performance: The Arcs Model
Publication Date
2010-05-25
Pages
345
ISBN
9781441965790
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Springer
ISBN-10
1441965793
ISBN-13
9781441965790
eBay Product ID (ePID)
92381685

Product Key Features

Number of Pages
Xix, 345 Pages
Language
English
Publication Name
Motivational Design for Learning and Performance : the Arcs Model Approach
Subject
Computers & Technology, Educational Psychology, Learning Styles, Motivational & Inspirational
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
John M. Keller
Subject Area
Education, Self-Help
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
41.3 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.33
Table Of Content
The Study of Motivation.- What is Motivational Design?.- The Arcs Model of Motivational Design.- Generating and Sustaining Attention.- Establishing and Supporting Relevance.- Building Confidence.- Managing Outcomes for Satisfaction.- Identifying Motivational Problems.- Identifying Motivational Goals and Tactics.- Integrating Motivational and Instructional Strategies.- Tools to Support Motivational Design.- Motivational Design Research and Development.
Synopsis
Introducing the reader to the core concepts of motivation and motivational design, this volume applies this knowledge to the design process in a systematic, step-by-step format. It takes the theoretically robust ARCS model as the basis for its approach., It is impossible to control another person's motivation. But much of the instructor's job involves stimulating learner motivation, and learning environments should ideally be designed toward this goal. Motivational Design for Learning and Performance introduces readers to the core concepts of motivation and motivational design and applies this knowledge to the design process in a systematic step-by-step format. The ARCS model--theoretically robust, rooted in best practices, and adaptable to a variety of practical uses--forms the basis of this problem-solving approach. Separate chapters cover each component of the model--attention, relevance, confidence, and satisfaction--and offer strategies for promoting each one in learners. From there, the motivational design process is explained in detail, supplemented by real-world examples and ready-to-use worksheets. The methods are applied to traditional and alternative settings, including gifted classes, elementary grades, self-directed learning, and corporate training. And the book is geared toward the non-specialist reader, making it accessible to those without a psychology or teaching background. With this guide, the reader learns how to: Identify motivation problems and goals Decide whether the environment or the learners need changing Generate attention, relevance, confidence, and satisfaction in learners Integrate motivational design and instructional design Select, develop, and evaluate motivational materials Plus a wealth of tables, worksheets, measures, and other valuable tools aid in the design process Comprehensive and enlightening, Motivational Design for Learning and Performance furnishes an eminently practical body of knowledge to researchers and professionals in performance technology and instructional design as well as educational psychologists, teachers and trainers.
LC Classification Number
LB1050.9-1091

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,8% positive Bewertungen2.0 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (528'890)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ