Everyone Wins!: The Evidence for Family-School Partnerships and Implications for

AlibrisBooks
(480637)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $28,73
Ca.CHF 22,97
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 17. Okt und Mi, 22. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364039734471
Zuletzt aktualisiert am 28. Jul. 2025 20:49:26 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Everyone Wins!: The Evidence for Family-School Partnerships and I
Publication Date
2022-11-01
Pages
160
ISBN
9781338586688
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Scholastic, Incorporated
ISBN-10
1338586688
ISBN-13
9781338586688
eBay Product ID (ePID)
13057259970

Product Key Features

Number of Pages
160 Pages
Publication Name
Everyone Wins! : the Evidence for Family-School Partnerships and Implications for Practice
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Parent Participation, Research
Publication Year
2022
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Martha Franco, Karen L. Mapp, Anne Henderson, Suzanna Ewert, Stephany Cuevas
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.3 in
Item Weight
15.6 Oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Grade From
Kindergarten
Synopsis
Engaging families in education not only improves student achievement and social-emotional development, but also strengthens families and boosts teacher and administrator effectiveness. Everyone wins! this highly readable roundup of the latest research, a Harvard-based team makes a compelling case for investing in evidence-based practices-and suggests powerful ways to put those practices into action at your school or district. Book jacket., Engaging families in education not only improves student achievement, but also strengthens families, boosts teacher effectiveness, and builds community. Everyone wins! This Harvard-based team presents the latest research in an easy-to-use guide so that teachers, administrators, and FACE coordinators can design and implement programs wisely and with confidence that all students will benefit., Engaging families in education not only improves student achievement, but also strengthens families, boosts teacher effectiveness, and builds community. Everyone wins! In this easy-to-use guide, a Harvard-based team uses the latest research to help teachers, administrators, and FACE coordinators design and implement programs wisely and with confidence that all students will benefit.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,9% positive Bewertungen2.0 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (534'364)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ