|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Chinesische Mode: Von Mao bis heute von Juan Wu (englisch) Hardcover-Buch

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $195,68
Ca.CHF 176,53
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 15. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364452388686
Zuletzt aktualisiert am 05. Mär. 2024 11:29:46 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781845207786
Book Title
Chinese Fashion
ISBN
9781845207786
Item Length
9.2in
Publisher
Bloomsbury Publishing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Juanjuan Wu
Genre
Design, Business & Economics, Social Science
Topic
Fashion & Accessories, Industries / Fashion & Textile Industry, Customs & Traditions
Item Width
6.1in
Item Weight
18 Oz
Number of Pages
256 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

How has fashion mirrored the social and cultural changes that have taken place in modern China? To what extent has fashion contributed to those changes? This book provides the first comprehensive account of modern Chinese fashion from 1978 to the present day. The post-Mao era witnessed the birth of the Chinese market economy, the reawakening of Chinese fashion, and the rejuvenation of Chinese society. The program of economic reform turned China into the world's leading manufacturing powerhouse, and the Chinese fashion industry now plays a key international role. During the same period, Western companies discovered China as a significant market for branded fashion and luxury goods. This book, which takes a chronological approach, offers an analysis of the development of the Chinese fashion industry as well as an analysis of the relationship between dress, gender, identity and consumption in contemporary China. As such it will be welcomed by all students of fashion and textiles.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-10
1845207785
ISBN-13
9781845207786
eBay Product ID (ePID)
77554533

Product Key Features

Author
Juanjuan Wu
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Fashion & Accessories, Industries / Fashion & Textile Industry, Customs & Traditions
Publication Year
2009
Type
Textbook
Genre
Design, Business & Economics, Social Science
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
6.1in
Item Weight
18 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gt1555
Reviews
Useful to scholars, professors and students and would be a wonderful addtion to university libraries.
Publication Name
Chinese Fashion : from Mao to Now
Table of Content
Foreword *Part I: Fashion Revival: Modernization in Transition, 1978-1991 *Chapter 1. Fashion Awakens: Controversy Blooms *Chapter 2. The Spread of Fashion through Mass Media*Chapter 3. The 1980s: "Power Dressing" and Gender Roles *Part II: Renegotiation of Modern Chinese Identity, 1992-present *Chapter 4. The Ideal Image: Imported Fashion Icons *Chapter 5. Reinvented Identity: The Qipao and Tang-Style Jacket *Chapter 6. The Evolution of the Chinese Fashion Industry *Chapter 7. The Influx of Western Brand Names *Notes *Bibliography *Index
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Lccn
2009-020254
Dewey Decimal
391.00951
Series
Dress, Body, Culture Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'024'178)

m***n (3)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Came in timely manner and very well packaged!!
t***u (2636)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great transaction. Thanks!
2***o (138)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book came as described and undamaged. I have zero complaints!!