|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Anwendung qualitativer Methoden auf Marketing-Management-Forschung von R. Buber (Engli

Artikelzustand:
Neu
7 verfügbar
Preis:
US $123,92
Ca.CHF 112,30
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 31. Mai und Di, 11. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364690372795
Zuletzt aktualisiert am 01. Apr. 2024 09:57:24 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781349725069
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9781349725069
Publication Year
2003
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Applying Qualitative Methods to Marketing Management Research
Author
J. Gadner
Item Length
8.5in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Management, Marketing / Research
Item Width
5.5in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
Xx, 292 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Qualitative research methodologies are gaining more and more acceptance. This book deals with the application of qualitative methods to marketing management research. It explains different ways of making and analyzing data with qualitative tools, and it describes the generation of results working for researchers as well as for practitioners in marketing management. Teachers and students in marketing and research methodology, as well as researchers and practitioners in marketing management will find useful material on research methods and case study research.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1349725064
ISBN-13
9781349725069
eBay Product ID (ePID)
246534546

Product Key Features

Book Title
Applying Qualitative Methods to Marketing Management Research
Author
J. Gadner
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, Management, Marketing / Research
Publication Year
2003
Genre
Business & Economics
Number of Pages
Xx, 292 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Width
5.5in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
Preface Notes on the Contributors Part I: Marketing Management Meets Qualitative Research The Practical Value of Adequate Marketing Management Theory; E.Gummesson Qualitative Software Meets Qualitative Marketing Research - Are These Tools the Right Tools?; L.Richards Realism also Rules OK: Scientific Paradigms and Case Research in Marketing; C.Perry PART II: Generating Data Presenting The Results of Qualitative Research to Public Research Administration Bodies; A.Kurz, W.Aigner & D.Meinhard Exploring the Buying Decisions in Hypermarkets by Means of Thinking Aloud Protocols; A.Spranz The Impact of Internet Use on Interfirm Relationships in Australian Service Industries; S.Rao & C.Perry Using Focus Groups to Investigate New Ideas: Principles and an Example of Internet Facilitated Relationships in a Regional Financial Services Institution; A.Sweeney & C.Perry Coding: A Challenge for Researchers; D.Ohnesorge PART III: Methods of Analysis Issues in Mixing Qualitative and Quantitative Approaches to Research; P.Bazeley Consumer Behaviour in Recreational Areas of Shopping Malls: A Mixed Model Research Design; R.Buber, J.Gadner & B.Ruso Exploring Managerial Decisions in Export Strategy Formulation - Cognitive Maps of Austrian Managers; G.Wührer Action Research for Studying Internal Branding; C.Vallaster Developing an Internal Marketing Concept Using Two Methods of Data Analysis; T.Adler PART IV: Results That Work for Marketers Measuring Corporate Globalization: A Mixed-Method Approach to Scale Development; P.Kuchinka Measuring Involvement: Item Development from Focus Group Interview Data; T.Haller Analyzing Qualitative Data with Quantitative Methods: An Illustration Using Personalized Recommendation Techniques; T.Reutterer & A.Mild Index
Copyright Date
2004
Target Audience
Trade
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'022'974)

e***s (307)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great series!! Awesome art and story!
e***e (473)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+++++ seller, fast delivery, no issues!!
i***d (888)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book arrived in excellent condition. Thank you!