Du tac au tac: Managing Conversations in French [with Audio CD]

Kulelibooks
(10377)
Gewerblich
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $17,83
Ca.CHF 14,26
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Phoenix, Arizona, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 8. Dez und Do, 11. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364711350560
Zuletzt aktualisiert am 31. Okt. 2024 09:02:23 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9781413003666
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Information

Improve your French conversation skills with DU TAC AU TAC: MANAGING CONVERSATIONS IN FRENCH with accompanying audio CD! The communicative strategies used in this French text help you reactivate, strengthen, and build upon what you already know so that you can improve your French communication skills with ease. Each chapter is organized around what you need to know to interact with native speakers: how to initiate, maintain, and close conversations; how to communicate and respond to feelings and emotions; how to express opinions; and how to give and get information.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Heinle
ISBN-10
1413003664
ISBN-13
9781413003666
eBay Product ID (ePID)
30981635

Product Key Features

Number of Pages
264 Pages
Language
French
Publication Name
Du Tac Au Tac : Managing Conversations in French
Publication Year
2004
Subject
French, Study & Teaching
Features
Revised Edition, Revised
Type
Language Course
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Author
Donald B. Rice, Jeannette D. Bragger
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
20.8 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Edition Number
3
LCCN
2004-102643
Dewey Edition
0
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
448.2421
Lc Classification Number
Pc2121.B73 2005
Table of Content
1. PARTICIPER A UNE CONVERSATION.«Eh bien... je... euh...». Entre nous: Pour démarrer. Stratégies communicatives: Faire connaissance--premiers contacts / Faire des présentations / Prendre congé. Chez vous 1. Stratégies communicatives: Réagir (reconnaissance, accord, clarification, répétition, renseignements supplémentaires). Entre nous 1: Le jeu de la conversation. Chez vous 2. Stratégies communicatives: Entrer dans une conversation / Gagner du temps. Entre nous 2: Improvisons!2. DEMANDER ET RENDRE SERVICE.«Tu pourrais me donner un coup de main?» Chez vous 1. Stratégies communicatives: Demander un service. Entre nous 1: Demander des services. Chez vous 2. Listening comprehension: Word groups and boundaries / Linking and liaison. Stratégies communicatives: Accepter / Hésiter / Refuser. Entre nous 2: Accepter ou refuser de rendre service. Chez vous 3. Stratégies communicatives: Demander service à une personne qu''on ne connaît pas. Entre nous 3: Improvisons! 3. DEMANDER ET DONNER DES CONSEILS.«A ta place, je...». Chez vous 1. Stratégies communicatives: Demander des conseils/ Donner des conseils. Entre nous 1: Donner des conseils. Chez vous 2. Listening comprehension: Recognizing numbers / Understanding numbers. Stratégies communicatives: Conseiller tout en réagissant. Entre nous 2: Encore des conseils. Chez vous 3. Entre nous 3: Improvisons!4. FAIRE DES PROJETS.«Si on allait...». Chez vous 1. Stratégies communicatives: Proposer un voyage / Réagir affirmativement/Marquer l''indécision / Réagir négativement / Prendre une décision. Entre nous 1: Vous et les voyages. Chez vous 2. Listening comprehension: Grammar as an aid to understanding (grammatical elements that disappear). Stratégies communicatives: Demander à quelqu''un de faire quelque chose / Accepter de faire quelque chose. Entre nous 2: Organiser un voyage. Chez vous 3. Entre nous 3: Improvisons!5. EXPRIMER SES SENTIMENTS ET OPINIONS.«Pas vrai!» Chez vous 1. Stratégies communicatives: Exprimer les sentiments (compassion, colère, déception, surprise, bonjeur, irritation, indifférence). Entre nous 1: Exprimer les sentiments. Chez vous 2. Listening comprehension: Grammar as an aid to understanding (affirmative/negative, redundancy). Stratégies communicatives: Indiquer ses réactions / Demander et donner une opinion. Entre nous 2: Nos opinions. Chez vous 3. Stratégies communicatives: Réagir aux opinions des autres. Entre nous 3: Improvisons!6. RACONTER DES HISTOIRES.«D''abord...ensuite...enfin...». Chez vous 1. Stratégies communicatives: Annoncer le sujet du récit / Prendre la parole / Céder la parole / Se renseigner sur les détails (personnages, situation, événements, mobiles, résultats). Entre nous 1: Se renseigner. Chez vous 2. Listening comprehension: Grammar as an aid to understanding (singular / plural). Stratégies communicatives: Organiser un récit (au présent). Entre nous 2: Raconter.Chez vous 3. Stratégies communicatives: Organiser un récit (au passé). Entre nous 3: Improvisons!7. PARLER DE LA LITTERATURE.«Il s''agit de...». Chez vous 1. Stratégies communicatives: Faire un modèle actentiel / Résumer l''intrigue. Entre nous 1: Analyser un conte. Chez vous 2. Stratégies communicatives: Analyser un personnage / Parler du sens. Entre nous 2: Analyser un conte (suite). Chez vous 3. Stratégies communicatives: Evaluer. Entre nous 3: Improvisons!8. DISCUTER DE L''ACTUALITE.«Je viens de voir que...». Chez vous 1. Stratégies communicatives: Initier une conversation sur les actualités. Entre nous 1: Quoi de neuf? Chez vous 2. Stratégies communicatives: Résumer / Réagir aux actualités. Entre nous 2: Qu''est-ce que vous en pensez? Chez vous 3. Stratégies communicatives: Présenter un sujet d''actualité. Entre nous 3: Improvisons!

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Kulelibooks

99% positive Bewertungen43 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2021
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (10'892)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • s***s (255)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Shipping was prompt. Item was well packed and as described. Great value, great communication, and great service! Would be a pleasure to do business again!
  • n***i (644)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    I’m delighted with my purchase and would definitely buy from this seller again! It arrived on time and was well packed. The listing description was very accurate, and the pricing more than fair. Thank you for the wonderful buying experience!
  • 9***1 (1924)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    I purchased book and seller contacted me and stated book wasn’t acceptable to sell and issued me a refund. I appreciate this seller for not sending me a book that wasn’t new as it stated. I definitely will purchase from this seller he’s honest and that’s important