|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Das Geschäft der Forschung: RCA und die VideoDisc von Margaret B.W. Graham Taschenbuch

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $45,37
Ca.CHF 40,59
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 22. Jun und Mi, 3. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364769983922
Zuletzt aktualisiert am 03. Mai. 2024 04:40:07 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780521368216
Book Title
The Business of Research
ISBN
9780521368216
Subject Area
Technology & Engineering, History
Publication Name
Business of Research : RCA and the Videodisc
Item Length
9 in
Publisher
Cambridge University Press
Subject
Television & Video, United States / General
Series
Studies in Economic History and Policy: USA in the Twentieth Century Ser.
Publication Year
1989
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Margaret B. W. Graham
Item Width
6 in
Item Weight
13.4 Oz
Number of Pages
274 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The story of the RCA VideoDisc is a rare inside look at a company and the way it conducts the complex process of science-based innovation. The author examines how RCA shaped a sophisticated consumer electronics technology in a research and development effort that spanned fifteen years. We see how the company's history, its structure, its technical capability, and its competition all influenced the choices that were made in moving VideoDisc from laboratory to development group to market, and ultimately to withdrawal from the marketplace. Published in hardcover as RCA and the VideoDisc.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521368219
ISBN-13
9780521368216
eBay Product ID (ePID)
351374

Product Key Features

Author
Margaret B. W. Graham
Publication Name
Business of Research : RCA and the Videodisc
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Television & Video, United States / General
Series
Studies in Economic History and Policy: USA in the Twentieth Century Ser.
Publication Year
1989
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, History
Number of Pages
274 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
13.4 Oz

Additional Product Features

LCCN
88-039120
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Tk6685 .G73 1988
Reviews
"The history she presents is essentially a tale of management. Yet it will be valuable to historians of technology in heightening our sensitivity to corporate policies and politics that affect the conduct of industrial R&D." Technology and Culture, "Margaret Graham offers an absorbing insider account of a technological innovation that went wrong." The Philadelphia Inquirer
Table of Content
Editors' preface; Preface and acknowledgements; Introduction; 1. Selectavision VideoDisc: opportunity and risk; 2. David Sarnoff: industrial entrepreneur; 3. Research as prime mover; 4. Laboratory as entrepreneur: videoplayer research begins; 5. Selectavision Holotape: RCA's professional innovation; 6. Everything ventured; 7. All in the family; 8. VideoDisc in the public eye; 9. RCA's 'Manhattan Project'; 10. On the market; 11. Managing R&D: lessons from RCA; Appendix; Notes; Index.
Copyright Date
1988
Dewey Decimal
338.7/621388332/0973
Dewey Edition
19
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'024'475)

l***e (1245)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great transaction
t***e (294)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast delivery
n***i (1488)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item as described , well packed