|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Verständlichkeit, mündliche Kommunikation und die Lehre der Aussprache von John M.

Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $102,02
Ca.CHF 91,53
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 15. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364770864241
Zuletzt aktualisiert am 20. Mai. 2024 06:47:55 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781108416627
Book Title
Intelligibility, Oral Communication, and the Teaching of Pronunci
ISBN
9781108416627
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Intelligibility, Oral Communication, and the Teaching of Pronunciation
Item Length
9.3 in
Publisher
Cambridge University Press
Subject
English As a Second Language, Speech, Linguistics / General
Series
Cambridge Applied Linguistics Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
John M. Levis
Item Width
6.1 in
Item Weight
22.3 Oz
Number of Pages
316 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

A proper understanding of intelligibility is at the heart of effective pronunciation teaching, and with it, successful teaching of speaking and listening. Far from being an optional 'add-it-on-if-we-have-time' language feature, pronunciation is essential because of its tremendous impact on speech intelligibility. Pronunciation dramatically affects the ability of language learners to make themselves understood and to understand the speech of others. But not all elements of pronunciation are equally important. Some affect intelligibility a great deal, while others do not. With a strong emphasis on classroom practice and how pronunciation teaching can be more effectively approached in different teaching contexts, this book provides an important resource for pronunciation researchers, with a distinctly practical focus. It shows how intelligibility research informs pronunciation teaching within communicative classrooms, enabling language teachers to incorporate intelligibility findings into their teaching. Professionals interested in oral communication, pronunciation, and speech perception will find the book fascinating.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
1108416624
ISBN-13
9781108416627
eBay Product ID (ePID)
14038458391

Product Key Features

Author
John M. Levis
Publication Name
Intelligibility, Oral Communication, and the Teaching of Pronunciation
Format
Hardcover
Language
English
Subject
English As a Second Language, Speech, Linguistics / General
Series
Cambridge Applied Linguistics Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
316 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
0.7 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
22.3 Oz

Additional Product Features

LCCN
2018-010106
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Pe1137.L448 2018
Reviews
A superb, timely, user-friendly contribution synthesizing knowledge and advancing practical guidelines on the burning question of the linguistic factors to target to promote intelligibility. Highly recommended for all educational practitioners concerned with enhancing learners' spoken English interactions, including as a core resource for teacher training. Talia Isaacs, UCL Institute of Education, University College London
Table of Content
Part I. A Framework for the Teaching of Spoken Language: 1. Intelligibility, comprehensibility and spoken language; 2. Setting priorities: what teachers and researchers say; Part II. Word-Based Errors and Intelligibility: 3. Segmentals and intelligibility; 4. Consonant clusters and intelligibility; 5. Word stress and intelligibility; Part III. Discourse-Based Errors and Intelligibility: 6. Rhythm and intelligibility; 7. Intonation and intelligibility: the roles of prominence and tune; Part IV. Teaching and Research Approaches to Intelligibility: 8. Teaching for intelligibility: guidelines for setting priorities; 9. The intelligibility-based classroom; 10. What should and should not be taught - an intelligibility-based approach.
Copyright Date
2018
Dewey Decimal
421.52071
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'024'772)

s***m (335)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks!
o***5 (3308)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great Transaction: As advertised, well packaged fast delivery. Thanks!
m***m (311)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Love this so much! The book was in excellent condition; it was priced fairly; the shipping was fast; and it was expertly packaged. Thank you so much!