|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Ideologien des Realen in Titelsequenzen, Motion Graphics und Kino von Michael

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $220,88
Ca.CHF 199,27
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 15. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364786816500
Zuletzt aktualisiert am 25. Mär. 2024 02:46:03 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780367199197
Book Title
Ideologies of the Real in Title Sequences, Motion Graphics and Ci
ISBN
9780367199197
Series
Routledge Studies in Media Theory and Practice Ser.
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Ideologies of the Real in Motion Graphics and Title Sequences
Author
Michael Betancourt
Item Length
9in
Publisher
Routledge
Item Width
6in
Item Weight
23.7 Oz
Number of Pages
248 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This book explores the question of realism in motion pictures. Specifically, it explores how understanding the role of realism in the history of title sequences in film can illuminate discussions raised by the advent of digital cinema. Ideologies of the Real in Title Sequences, Motion Graphics and Cinema fills a critical and theoretical void in the existing literature on motion graphics. Developed from careful analysis of André Bazin, Stanley Cavell, and Giles Deleuze's approaches to cinematic realism, this analysis uses title sequences to engage the interface between narrative and non-narrative media to consider cinematic realism in depth through highly detailed close readings of the title sequences for Bullitt (1968), Kolchak: The Night Stalker (1974) , The Number 23 (2007) , The Kingdom (2008), Blade Runner: 2049 (2017) and the James Bond films. From this critique, author Michael Betancourt develops a modal approach to cinematic realism where ontology is irrelevant to indexicality. His analysis shows the continuity between historical analogue film and contemporary digital motion pictures by developing a framework for rethinking how realism shapes interpretation.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
036719919x
ISBN-13
9780367199197
eBay Product ID (ePID)
18038612617

Product Key Features

Author
Michael Betancourt
Publication Name
Ideologies of the Real in Motion Graphics and Title Sequences
Format
Hardcover
Language
English
Series
Routledge Studies in Media Theory and Practice Ser.
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
248 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in
Item Weight
23.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tr886.9.B475 2020
Table of Content
Preface Introduction Part 1 -- Subjectivity 1. Ontology, Editing, Photography in Kolchak: The Night Stalker (1974) Section 1: The Long Take Section 2: The Analytic Montage Section 3: The Kinestasis Articulating Realisms 2. Sublime, Uncanny, Marvelous in The Number 23 (2007) 'Unreal Fantasy,' Representation, Ontology Animation as Revelation Performing Interpretation 3. Subjective Desire in Goldfinger (1964) 'Unreal Fantasy,' Representation, Ontology Composite Realities Seduction Part 2 -- Objectivity 4. Narrational Naturalism in Bullitt (1968) The Discovery Process The 'Reading-Image' The 'Perception-Image' 5. Persuasion in The Kingdom (2007) Articulation and Enunciation in Collage Intertextuality and Archive 6. Allusion of Errors in Blade Runner: 2049 (2017) 'Narrative Function' and Indexicality Editing Glitches Part 3 -- Ideologies 7. The Medium Modal Media 8. The Message Active Engagement 9. Realist Articulation Four Realist Modes Afterword: Digital Movies Index
Copyright Date
2020
Target Audience
College Audience
Topic
Graphic Arts / Typography, Film / Direction & Production, Film / History & Criticism, Film & Video
Lccn
2019-020408
Dewey Decimal
777.55
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Design, Art, Performing Arts

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'024'084)

s***b (411)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Honest
1***r (25)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Did not open as it is a birthday gift, but the packaging was great, shipping was speedy, and the box it is inside is perfect. Will update review if anything is found to be noteworthy, but for now would say great purchase.
v***5 (164)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
quick ship, fair price, good transaction