|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Neuromarketing im Geschäft: Identifizierung impliziter Kauftreiber und Nutzung

Artikelzustand:
Neu
7 verfügbar
Preis:
US $76,54
Ca.CHF 69,25
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 18. Mai und Do, 30. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364852866947

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9783658351878
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783658351878
Book Title
Neuromarketing in Business : Identifying Implicit Purchase Drivers and Leveraging Them for Sales
Item Length
9.3in
Original Language
German
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
Publication Year
2023
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Werner Klaus Selmer
Genre
Science, Business & Economics
Topic
Marketing / General, Life Sciences / Neuroscience, Economics / Theory
Item Width
6.1in
Item Weight
8.4 Oz
Number of Pages
VIII, 140 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This book shows how neuromarketing works in practice. It describes how companies can use the methods and insights of neuroscience to make better decisions themselves. It brings together real-world use cases in the area of applied neuroscience, collected from the globally leading consumer neuroscience companies and their clients. The use cases come from a variety of business areas, from advertising research to store design, from finding the right name for a brand to designing a compelling website. The book reveals how clients engage in neuromarketing; the business problems they can encounter, and have encountered, solving with this new approach; and the values they generate.

Product Identifiers

Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
ISBN-10
365835187x
ISBN-13
9783658351878
eBay Product ID (ePID)
26058382030

Product Key Features

Book Title
Neuromarketing in Business : Identifying Implicit Purchase Drivers and Leveraging Them for Sales
Author
Werner Klaus Selmer
Original Language
German
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, Life Sciences / Neuroscience, Economics / Theory
Publication Year
2023
Genre
Science, Business & Economics
Number of Pages
VIII, 140 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
8.4 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
Multisensory Experiences in Digital Media.- A Good Product Name in the Semantic Network: Implicit Methods for Naming.- Applying Neuromarketing to Redesign a Travel Brand: The Implicit Journey to Create a New Corporate Design.- Neuromarketing Beyond the Posttest: fMRI Can Predict the Commercial Effectiveness of Storyboards Before the TV Commercial Is Shot.- Toward an Engagement-Centric Sports Rights Valuation Model: Using Large-Scale Electrodermal Monitoring to Measure and Value Sports Broadcasting.- Love at First Click: Why Emotion Measurement Ensures the Economic Success of Online Services.- Leveraging Neuroscience-Based Insights to Improve Customer Experience.- Welcome to the Real World: Neuromarketing for the Stationary Point of Sale to Quantify the Customer Experience.- Beyond Neuromarketing: How Neuroscience Is Penetrating New Areas of Business.- Anticipated Regret in Decision-Making and Behaviour Change.
Copyright Date
2022
Dewey Decimal
658.80019
Series
Management for Professionals Ser.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2.7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1'022'034)

o***_ (70)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good packaging and came brand new as described!! Very pleased!
n***a (974)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Seller: Fast & Efficient! 5🌟Stars! Received today... Beautiful! A+ Great Blissings & Many Thanks! 🤍🪷✨️🙌🏽✨️🪷🤍
4***a (674)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great boxed packaging protected this nice book on its journey to my front porch, making grandeagleretail a GOOD SELLER!