
Understanding New Media
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Understanding New Media
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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:365238433669
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Genre
- Media studies
- ISBN
- 9781446297100
Über dieses Produkt
Product Information
The new media landscape touches every aspect of our social, political and cultural lives. It is more important than ever, therefore, that we are able to understand and explain the complexity of our digital world. Understanding New Media gives students the tools and the knowledge they need to make sense of the relationship between technologies, media and society. This best-selling student introduction: Makes complex ideas accessible, clearly explaining the key thinkers, theories and research students need to understand Brings theory to life with a range of new case studies, from selfies or trolling, to the app economy and algorithms in social media Gets students started on projects and essays with guided research activities, showing them how to successfully put learning into practice Provides guided further reading, helping students to navigate the literature and extend their studies beyond the chapter Understanding New Media remains the perfect guide to the past, present and future of the new media world. It is a vital resource for students across media and communication studies and sociology, and anyone exploring new media, social media or digital media.
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications LTD
ISBN-13
9781446297100
eBay Product ID (ePID)
6046557493
Product Key Features
Book Title
Understanding New Media
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2018
Number of Pages
336 Pages
Dimensions
Item Height
242mm
Item Width
170mm
Item Weight
570g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 901578627
Info zu diesem Verkäufer
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- t***n (1701)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAll good
- 8***k (1488)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufWow, amazing book. All went well . Thank you