Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Werbung und Promotion: Was die Studentin sieht von Marlene Kahla: Neu
US $97,02
Ca.CHF 77,41
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 2. Okt und Do, 9. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:365637493312
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Advertising and Promotion: What the Student Sees
- Publication Date
- 2023-07-21
- Pages
- 66
- ISBN
- 9781793545268
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cognella, Inc.
ISBN-10
179354526X
ISBN-13
9781793545268
eBay Product ID (ePID)
13062147298
Product Key Features
Number of Pages
62 Pages
Language
English
Publication Name
Advertising and Promotion : What the Student Sees
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
5.9 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Advertising and Promotion: What the Student Sees presents the main points of organizing an advertising campaign, examples of advertising that have become revered as classics, media planning, and insight into careers in advertising and marketing industries. As students learn more about marketing and advertising concepts and strategies, they are challenged to see the big picture and the big idea of a campaign that can achieve marketing goals and objectives. The opening chapter introduces students to a variety of communication models and underscores that communication is an intricate process of storytelling, listening, and responding. Additional chapters help students improve their awareness of advertisements in various types of media (including what works for them and what doesn't) and introduce different types of media that can reach specific audiences. Students learn about the crucial role media plays in telling a client's story, the various career paths available in advertising, how to create a complete campaign, and much more. Each chapter features learning objectives, class activities, key takeaways, and key terms to support the reading and learning experience. Designed to help students understand the process of creating an effective advertising campaign, Advertising and Promotion is an ideal textbook for courses and programs in marketing and advertising., Advertising and Promotion: What the Student Sees presents the main points of organizing an advertising campaign, examples of advertising that have become revered as classics, media planning, and insight into careers in advertising and marketing industries. As students learn more about marketing and advertising concepts and strategies, they are ......
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
AlibrisBooks
98,8% positive Bewertungen•2.0 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (528'150)
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- a***c (55)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufBook is beautiful, great quality as described. In perfect condition and a great value
- Automatische feedback van eBay- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestelling voltooid - getrackt en op tijd
Noch mehr entdecken:
- Neueste Geschichte Erstausgabe Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher für Studium & Erwachsenenbildung neueste Geschichte,
- Englische Studium und Erwachsenenbildung Neueste Geschichte,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Neueste Geschichte,
- Studium und Erwachsenenbildung Neueste Geschichte im Taschenbuch-Format,
- Als gebundene Ausgabe Neueste Geschichte Studium und Erwachsenenbildung,
- Neueste Geschichte Studium und Erwachsenenbildung Ab 2010,
- Neueste Geschichte Erstausgabe Deutsche Studium und Erwachsenenbildung,
- Neueste Geschichte Deutsche Studium und Erwachsenenbildung im Taschenbuch-Format,
- Als gebundene Ausgabe Neueste Geschichte Deutsche Studium und Erwachsenenbildung