|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde vom Verkäufer am Do, 17. Jul um 10:12 beendet, da der Artikel nicht mehr verfügbar ist.
The Confidence Game: Why We Fall for It . . . Every Time  Konnikova, Maria  Acce
Beendet
The Confidence Game: Why We Fall for It . . . Every Time Konnikova, Maria Acce
US $5,20US $5,20
Do, 17. Jul, 22:12Do, 17. Jul, 22:12
Ähnlichen Artikel verkaufen?

The Confidence Game: Why We Fall for It . . . Every Time Konnikova, Maria Acce

goodwill_colorado_springs
(315009)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,20
Ca.CHF 4,18
Artikelzustand:
Akzeptabel
    Versand:
    Kostenlos Standard Shipping.
    Standort: Colorado Springs, Colorado, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Fr, 1. Aug und Di, 5. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
         Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:365718875835
    Zuletzt aktualisiert am 15. Jul. 2025 14:28:42 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Der gesamte Erlös nach Abzug der Kosten geht an Goodwill of Colorado

    For over half a century, Goodwill of Colorado has been dedicated to breaking the financial, physical, intellectual and social barriers that keep individuals from leading independent and purpose-filled ...
    • Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
    • Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
    ISBN
    9780143109877

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Penguin Publishing Group
    ISBN-10
    0143109871
    ISBN-13
    9780143109877
    eBay Product ID (ePID)
    222135934

    Product Key Features

    Book Title
    Confidence Game : Why We Fall for It ... Every Time
    Number of Pages
    352 Pages
    Language
    English
    Publication Year
    2017
    Topic
    Hoaxes & Deceptions, Forensic Psychology, Sociology / General, Psychopathology / General, Criminal Law / General, Interpersonal Relations
    Genre
    Law, True Crime, Social Science, Psychology
    Author
    Maria Konnikova
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    0.7 in
    Item Weight
    10 oz
    Item Length
    8.5 in
    Item Width
    5.5 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    LCCN
    2017-288226
    TitleLeading
    The
    Dewey Edition
    23
    Dewey Decimal
    364.163 KON 2017
    Synopsis
    "It's a startling and disconcerting read that should make you think twice every time a friend of a friend offers you the opportunity of a lifetime." --Erik Larson, #1 New York Times bestselling author of Dead Wake and bestselling author of Devil in the White City Think you can't get conned? Think again. The New York Times bestselling author of Mastermind: How to Think Like Sherlock Holmes explains how to spot the con before they spot you . " An] excellent study of Con Artists, stories & the human need to believe" -Neil Gaiman, via Twitter A compelling investigation into the minds, motives, and methods of con artists--and the people who fall for their cons over and over again. While cheats and swindlers may be a dime a dozen, true conmen--the Bernie Madoffs, the Jim Bakkers, the Lance Armstrongs--are elegant, outsized personalities, artists of persuasion and exploiters of trust. How do they do it? Why are they successful? And what keeps us falling for it, over and over again? These are the questions that journalist and psychologist Maria Konnikova tackles in her mesmerizing new book. From multimillion-dollar Ponzi schemes to small-time frauds, Konnikova pulls together a selection of fascinating stories to demonstrate what all cons share in common, drawing on scientific, dramatic, and psychological perspectives. Insightful and gripping, the book brings readers into the world of the con, examining the relationship between artist and victim. The Confidence Game asks not only why we believe con artists, but also examines the very act of believing and how our sense of truth can be manipulated by those around us., "It's a startling and disconcerting read that should make you think twice every time a friend of a friend offers you the opportunity of a lifetime." --Erik Larson, #1 New York Times bestselling author of Dead Wake and bestselling author of Devil in the White City Think you can't get conned? Think again. The New York Times bestselling author of Mastermind: How to Think Like Sherlock Holmes explains how to spot the con before they spot you . "[An] excellent study of Con Artists, stories & the human need to believe" -Neil Gaiman, via Twitter A compelling investigation into the minds, motives, and methods of con artists--and the people who fall for their cons over and over again. While cheats and swindlers may be a dime a dozen, true conmen--the Bernie Madoffs, the Jim Bakkers, the Lance Armstrongs--are elegant, outsized personalities, artists of persuasion and exploiters of trust. How do they do it? Why are they successful? And what keeps us falling for it, over and over again? These are the questions that journalist and psychologist Maria Konnikova tackles in her mesmerizing new book. From multimillion-dollar Ponzi schemes to small-time frauds, Konnikova pulls together a selection of fascinating stories to demonstrate what all cons share in common, drawing on scientific, dramatic, and psychological perspectives. Insightful and gripping, the book brings readers into the world of the con, examining the relationship between artist and victim. The Confidence Game asks not only why we believe con artists, but also examines the very act of believing and how our sense of truth can be manipulated by those around us.
    LC Classification Number
    HV6691.K66 2017

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Info zu diesem Verkäufer

    goodwill_colorado_springs

    99,5% positive Bewertungen1.1 Mio. Artikel verkauft

    Mitglied seit Apr 2011
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Discover Goodwill of Southern and Western Colorado provides exceptional quality books at low prices. Rest assured you will receive fantastic customer service and fast shipping. Discover Goodwill is ...
    Mehr anzeigen
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (341'493)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      • h***5 (516)- Bewertung vom Käufer.
        Letzter Monat
        Bestätigter Kauf
        A+
      Alle Bewertungen ansehen