|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Der mitfühlende Streber: Wie Ingenieure, IT-Profis und andere technische Spezialisten M

Bargain Book Stores
(1135492)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $26,02
Ca.CHF 21,04
Artikelzustand:
Neu
5 verfügbar
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Grand Rapids, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 28. Aug und Do, 4. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:365738590468
Zuletzt aktualisiert am 18. Jul. 2025 12:24:43 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
0983660735
EAN
9780983660736
Manufacturer
Soundtraining.Net
Brand
Soundtraining.Net
Binding
TP
Book Title
The Compassionate Geek: How Engineers, It Pros, an

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Crawley International, Inc.
ISBN-10
0983660735
ISBN-13
9780983660736
eBay Product ID (ePID)
174839794

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Compassionate Geek : How Engineers, IT Pros, and Other Tech Specialists Can Master Human Relations Skills to Deliver Outstanding Customer Service
Subject
Customer Relations, General
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Don R. Crawley
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
10.9 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2013-915178
TitleLeading
The
Synopsis
Newly expanded edition. A real-world, plain-language how-to guide for delivering amazing customer service to customers and end-users. Now in its third edition, The Compassionate Geek is the definitive guide for delivering amazing customer service to customers and end-users. Filled with practical tips, best practices and real-world techniques, The Compassionate Geek is a quick read with equally fast results. Each chapter contains a reflection and discussion section to help improve customer service skills. Inside are lots of personal stories and examples of mistakes made and lessons learned in addition to an entire chapter on overcoming personal and professional obstacles. All of the information is presented in a straightforward style that can be understood and used right away. There's nothing foo-foo, just down-to-earth tips and technical support best practices learned from years of working with technical staff and demanding customers and end-users. Here's what you'll find: The four intrinsic qualities of great customer service providers Customer service tips on how to say no without alienating your customer or end user Best practices for communicating with email, including examples Best practices for communicating using chat and texting Ten tips for being a good listener Two practical ways to keep your emotions in check using emotional intelligence (eq) techniques A six-step flow chart for handling customer and end user calls Customer service skills to use when the customer or end user is wrong How to work with the different generations in the workplace Motivational stories of human triumph with reflection and discussion questions Techniques for overcoming personal and professional obstacles All of the information is presented in a straightforward style that you can understand and use right away. There's nothing "foo-foo", just down-to-earth tips and technical support best practices learned from years of working with technical staff and demanding customers and end users.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Bargain Book Stores

99,2% positive Bewertungen3.2 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2002
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
BargainBookStores - Your Source for New Bargains - Save Up to 90% Everyday! We offer super low prices on thousands of items, books and media.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (1'269'735)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ