Revolutionizing Workshops - 9783658333119

Palmetto Market
(103)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $99,99
Ca.CHF 79,51
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Cheraw, South Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 29. Okt und Mi, 5. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:365868543110

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9783658333119
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
ISBN-10
3658333111
ISBN-13
9783658333119
eBay Product ID (ePID)
20050398963

Product Key Features

Book Title
Revolutionizing Workshops : Supporting Participants' Creativity with Persuasive Technology
Number of Pages
Xxii, 222 Pages
Language
English
Publication Year
2021
Topic
Management
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Max Jalowski
Book Series
Markt- Und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
16 Oz
Item Length
8.3 in
Item Width
5.8 in

Additional Product Features

Number of Volumes
1 vol.
Table Of Content
Introduction: Motivation and Research Setting.- Foundations: Conceptual Background.- Study 1: Supporting Participants in Creative Processes with Persuasive Technology.- Study 2: Categorizing Persuasive Technology for Participatory Design.- Study 3: Modelling and Creating Persuasive Technology for Participatory Design- Study 4: Implementing Persuasive Technology in Participatory Design.- Summarizing Findings and Implications.
Synopsis
Dr. Max Jalowski designs strategies for revolutionizing workshops by introducing persuasive technology.His results show that investigating the behavior of participants in design workshops offers various application potentials for persuasive technology. He presents scenarios how established persuasive technologies can be used in participatory design and how new technologies can be designed. Furthermore, he presents four artifacts for the application in workshopswhich contribute to the generation of design knowledge. Finally, he derives design principles to support future applications and research. About the author Dr. Max Jalowski is a postdoctoral researcher at Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), Department of Information Systems, Chair of Information Systems - Innovation and Value Creation (Prof. Dr. Kathrin M. Möslein). His research focuses ondesigningtechnologies, persuasive technology, user behavior in creativeprocesses and digital innovation., Dr. Max Jalowski designs strategies for revolutionizing workshops by introducing persuasive technology.His results show that investigating the behavior of participants in design workshops offers various application potentials for persuasive technology. He presents scenarios how established persuasive technologies can be used in participatory design and how new technologies can be designed. Furthermore, he presents four artifacts for the application in workshopswhich contribute to the generation of design knowledge. Finally,he derives design principles to support future applications and research. About the author Dr. Max Jalowski is a postdoctoral researcher at Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), Department of Information Systems, Chair of Information Systems - Innovation and Value Creation (Prof. Dr. Kathrin M. Möslein). His research focuses ondesigningtechnologies, persuasive technology, user behavior in creativeprocesses and digital innovation.
LC Classification Number
HD28-70

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Palmetto Market

100% positive Bewertungen256 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2025
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (103)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • r***y (323)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Very nice cache pot in EUC as described. Larger than expected but this is good although will need a drainage hole drilled. Good value, adequate packaging, though shipping a bit high. Fast dispatch and delivery. Overall an easy, pleasant transaction.
  • a***l (1211)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Excellent service, careful packaging and quick shipping, product as described and well priced. Thank you very much!
  • g***y (184)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Excellent seller. Great purchase. Item exactly as described. Arrived quickly and packaged well.