Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
Führung zur Differenzierun g von Schulen und Klassenzimmern
by Tomlinson, Carol Ann; Allan, Susan... | PB | LikeNew
US $5,09
Ca.CHF 4,08
Artikelzustand:
“Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
2 verfügbar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Mi, 23. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:372946261696
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neuwertig
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Paperback
- Book Title
- Leadership for Differentiating Schools and Classrooms
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780871205025
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
0871205025
ISBN-13
9780871205025
eBay Product ID (ePID)
1801481
Product Key Features
Number of Pages
277 Pages
Publication Name
Leadership for Differentiating Schools and Classrooms
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Leadership, Professional Development, Curricula, General, Classroom Management
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
00-011252
Synopsis
This book explores how school leaders can develop responsive, personalized, and differentiated classrooms. Differentiation is simply a teacher attending to the learning needs of a particular student or small group of students, rather than teaching a class as though all individuals in it were basically alike., Try going a week without hearing a call for a massive overhaul of our educational system. Parents, students, educators, bureaucrats, pundits . . . everyone says something must be done. But what? And who should do it? In this environment, school leaders must build bridges for change. As the system now stands, many students spend great portions of their lives feeling inferior if they struggle, invisible if they already know the material, problematic if they're not a child of the dominant culture, and perverse if they question the school agenda. This book explores how school leaders can develop responsive, personalized, and differentiated classrooms. Differentiation is simply a teacher attending to the learning needs of a particular student or small group of students, rather than teaching a class as though all individuals in it were basically alike. Expert educators teach individuals the most important things in the most effective ways. No single approach works with all students. Classrooms function best when teachers and students join to develop multiple avenues to learning. Until every student is growing and successful, our own growth is unfinished. The authors show how school leaders can encourage and support growth in our classrooms.
LC Classification Number
LB1031.T66 2000
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ThriftBooks
98,9% positive Bewertungen•19.6 Mio. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5'680'477)
- m***e (1434)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem as described, well packaged and quickly shipped - thanks!
- i***8 (1779)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThumbs up
- l***h (178)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe quality and condition of the book was on par. The value and appearance is also good.