|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Statistische Methoden in Bildung und Psychologie durch Glas, Gen V.

by Glass, Gene V. | HC | Good
ThriftBooks
  • (3699676)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $15,48
Ca.CHF 13,12
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Nicht mehr vorrätig12 verkauft
Voll im Trend. Schon 12 verkauft.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 27. Sep und Mo, 30. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:373486560718
Zuletzt aktualisiert am 24. Sep. 2024 14:05:44 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Hardcover
Weight
2 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
0205142125
Subject Area
Education, Psychology
Publication Name
Statistical Methods in Education and Psychology
Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
Item Length
9.5 in
Subject
Statistics
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
Kenneth D. Hopkins, Gene V. Glass
Features
Revised
Item Weight
41 Oz
Item Width
7.2 in
Number of Pages
608 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205142125
ISBN-13
9780205142125
eBay Product ID (ePID)
64145

Product Key Features

Number of Pages
608 Pages
Publication Name
Statistical Methods in Education and Psychology
Language
English
Subject
Statistics
Publication Year
1995
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education, Psychology
Author
Kenneth D. Hopkins, Gene V. Glass
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
41 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
95-013309
Dewey Edition
18
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
519
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Each chapter begins with "Introduction" and concludes with "Case Study," "Chapter Summary," "Suggested Computer Activities," "Mastery Test Answers to Mastery Test," and "Problems and Exercises." Preface. 1. Introduction. The "Image" of Statistics. Descriptive Statistics. Inferential Statistics. Statistics and Mathematics. Case Method. Our Targets. 2. Measurement, Variables, and Scales. Variables and their Measurement. Measurement: The Observation of Variables. Measurement Scales; Nominal Measurement. Ordinal Measurement. Interval Measurement. Ratio Measurement. Interrelationships among Measurement Scales. Continuous and Discrete Variables. 3. Frequency Distributions and Visual Displays of Data. Tabulating Data. Grouped Frequency Distributions. Grouping and Loss of Information. Graphing a Frequency Distribution: The Histogram. Frequency and Percentage Polygons. Type of Distribution. Cumulative Distributions and the Ogive Curve. Percentiles. Box-and-Whisker Plots. Stem-and-Leaf Displays. Time-Series Graphs. Misleading Graphs-How to Lie with Statistics. 4. Measures of Central Tendency. The Mode. The Median. Summation Notation. The Mean. More Summation Notation. Adding or Subtracting a Constant. Multiplying or Dividing by a Constant. Sum of Deviations. Sum of Squared Deviations. The Mean of the Sum of Two or More Scores. The Mean of a Difference. Mean, Median, and Mode of Two or More Groups. Interpretation of Mode, Median, and Mean. Central Tendency and Skewness. Measures of Central Tendency as Inferential Statistics. Which Measure is Best? 5. Measures of Variability. The Range. H-Spread and the Interquartile Range. Deviation Scores. Sum of
Synopsis
The approach of Statistical Methods in Education and Psychology, Third Edition, is conceptual rather than mathematical. The authors stress the understanding, applications, and interpretation of concepts rather than derivation and proof or hand-computation. Selection of topics in the book was guided by three considerations: (1) What are the most useful statistical methods?; (2) Which statistical methods are the most widely used in journals in the behavioral and social sciences?; and (3) Which statistical methods are fundamental to further study?, The approach of SMEP-III is conceptual rather than mathematical. The authors stress the understanding, applications, and interpretation of concepts rather than derivation and proof or hand-computation., Adopting a conceptual rather than mathematical approach, the authors of this work stress the understanding, applications, and interpretation of concepts rather than derivation and proof or hand-computation. Selection of topics in the book was guided by three considerations: What are the most useful statistical methods? Which statistical methods are the most widely used in journals in the behavioural and social sciences? and Which statistical methods are fundamental to further study?
LC Classification Number
LB2846.G55 1995

Artikelbeschreibung des Verkäufers

ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
18.3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mär 2015
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Mehr anzeigen

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5'353'672)